Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14 januari 2007, 20:45
Nicodemus
Guest
 
Berichten: n/a
Synchronisatie met "hosted exchange"

Dag,

ik werk al een hele tijd met mijn Tungsten E, en synchroniseer al even lang mijn outlook op PC met deze Tungsten E.
Graag zou ik overstappen van outlook naar een hosted exchange (online agenda). Kan ik dan nog steeds mijn agenda synchroniseren en vooral, hoe doe ik dat? Is daar speciale software voor nodig? Ter verduidelijking, synchroniseren doe ik nu via een cable, en dat moet zo want mijn PC heeft geen bluetooth...

Met grote dank,
Nicodemus.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 januari 2007, 17:04
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Volgens mij maakt het voor de sync software niets uit waar de Exchange server staat. Zolang deze maar te vinden is.
Als je Outlook lokaal kunt gebruiken (met je externe Exchange account) dan zal het syncen ook wel lukken.

Gewoon proberen denk ik!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 januari 2007, 12:17
Nicodemus
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor de info. Heel vriendelijk.

Mijn desktop-outlook zal dus synchroniseren met de server-outlook. Ik zal dus nog steeds offline mijn agenda kunnen raadplegen. En bovendien zal ik kunnen blijven synchroniseren met mijn tungsten E, zoals ik het nu al doe. Heb ik dat correct denk je?

Pieter
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 januari 2007, 20:39
Boss's schermafbeelding
Boss Boss is offline
Forumbikkel
Model: Geen
 
Geregistreerd: 08 maart 2001
Locatie: Delft
Berichten: 428
Ik denk dat het zo zal werken. Ik heb zelf geen hosted exchange, maar gevoelsmatig (heb zelf wel een lokale exchange server) zou het allemaal moeten werken.

Ik zou gewoon een proef-abo nemen op die shared exchange en testen. Mocht het niet lukken: jammer. En als wel: feest
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 januari 2007, 11:45
eddie eddie is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 februari 2005
Berichten: 6
Gaat zeker werken. Mijn werkgever is enkele maanden terug overgestapt naar hosted exchange. Je krijgt een extra boom in outlook waarin alle contacten, calender items etc gesynchroniseert worden met de exchange server. Deze selecteer je vervolgens om je Palm mee te syncen. Ideaal, overal web/laptop/telefoon de laatste gegevens.

Geen probleem dus.

Succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023