Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02 juni 2001, 12:29
satfree
Guest
 
Berichten: n/a
Allen,

Gisteren een m505 gekocht, een mooi apparaat.

Echter tot mijn schrik lijkt het dat er voorlopig geen GSM kabel-interface beschikbaar is voor de Nokia 6110, noch bij Palm, noch bij TDK/GlobalPulse.
De Mobile Kit voor de m505 ondersteunt alleen IR-poorten die specifiek met modem-emulatie zijn uitgerust (zoals bijv. WAP-telefoons als de 6210)

Vragen :
- weet iemand ergens een dealer die wel GSM kabel- interfaces ondersteunt voor specifiek de Nokia 6110 en m505 ?

- weet iemand anders een upgrade voor de 6110 zodat ik de IR-poort van de 6110 geschikt kan maken voor modem-emulatie (Ter informatie, ik beschik al over de Nokia Datasuite 3.0, wellicht bestaat er een plug-in om via dit pakket upgrades naar de 6110 te uploaden).

Bedankt alvast,
Satfree

Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 juni 2001, 16:39
EBK71 EBK71 is offline
Lid
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 15 december 2000
Locatie: Amersfoort
Berichten: 42
Niet helemaal een antwoord maar ik wil ook met een M505 en 6110 kunnen communiceren. Deze link http://www.iscomplete.com/ heeft software (Irlink)
maar zij zeggen dat het in theorie mogelijk is te communiceren met de 6110 als Nokia de specificaties vrij zou geven. Wat betreft die modem emulatie: dat zie ik duister in, maar het zou toch wel mogelijk moeten zijn om data tussen deze 2 uit wisselen. Anders maar wachten op de GSM module voordat we een 6110 of dergelijk kopen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023