Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21 juli 2001, 11:38
Jimbo
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Als ik mijn 505 uit de cradle wil trekken, moet ik hem eerst met een verontrustende 'krak' naar me toe trekken. Is dit normaal?

Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 juli 2001, 12:18
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Talking

vreemd genoeg wel
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 juli 2001, 12:27
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Volgens het tekeningetje dat er bijgeleverd wordt doe je het op de juiste manier: eerst naar voren kantelen en dan omhoog eruit pakken. Na 7 weken gebruik blijf ik de 'krak´ een verontrustend geluid vinden, het went (nog) niet. Ik vraag me steeds weer af wanneer er iets zal afbreken. Dus wat is normaal? Ik vind het niet normaal, maar het lijkt me wel zo bedoeld.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 juli 2001, 14:27
Jimbo
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Het stelt me in ieder geval gerust dat ik niet de enige ben. Ik wen er alleen ook niet aan en het duidt er toch op dat er wat kracht op (waarschijnlijk) de metalen lipjes wordt uitgeoefend. Benieuwd wanneer de metaalmoeheid toeslaat.

De cradle lijkt wel ontworpen om ondersteboven aan de muur te hangen, de palm blijft er zo inhangen...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 juli 2001, 18:13
FrUitSkI
Guest
 
Berichten: n/a
hej

Ik heb die connector eens goed zitten bestuderen, dat krak komt van 2 metalen haken die je palm stevig in de cradle houden, bij mijn oude III was het contactvlak van de connector dermate groot dat die palm wel wat heen en weer mocht wiebelen in de cradle, door de nieuwe supercompacte USB connector is dat niet meer het geval, daardoor zitten die haken er, om een goede verbinding te garanderen.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 juli 2001, 11:11
pa3hfu's schermafbeelding
pa3hfu pa3hfu is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 juni 2001
Locatie: Hoogland
Berichten: 97
Links en rechts van de connector in de cradle, zitten twee nokjes waarop de M50x zou moeten rusten. Dit doet mijn 505 echter niet. Is dit exemplarisch of is dit bij jullie ook zo? Op alle foto's in de folders, rust de M50x wel keurig op deze nokjes...
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 juli 2001, 15:37
FrUitSkI
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow

als je de nokjes uiterst links en uiterst rechts bedoelt, dat was mij ook al opgevallen maar als je de palm uit de cradle wipt zie je dat hij zich afzet op deze nokjes, dus vandaar, maar ik blijf het ook vreemd vinden dat de palm een paar mm boven de cradle blijft zweven
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2011