Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02 januari 2002, 14:48
Vico
Guest
 
Berichten: n/a
Registreren Ivisible

Vraagje,

Onlangs het progje Invisible geprobeerd. Werkt naar mijn mening prima dus netjes laten registreren. Nu krijg ik een bericht per e-mail en men bedankt mij voor het registreren. Leuk! Maar je kunt nergens een code o.i.d. invoeren, sterker nog ik kreeg niet eens een code. Dus opnieuw progje gedownload via palmgadget.com maar er blijft staan dat het een trialversion is???????????????? Ben ik nou gefopt of doe ik iets verkeerd?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 januari 2002, 16:55
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Ik heb even op Palmgear gekeken. Bij Invisible staat dat het een "Realtime Fulfillment" progje is. Dit betekent dat je de geregistreerde versie direct kunt downloaden en niet hoeft te wachten op een code of het toezenden van een geregistreerde versie.

Ik denk dat je nog eens moet inloggen met je "koopaccount" bij Palmgear. Daar zou je de geregistreerde versie moeten kunnen downloaden. Het is soms even zoeken, want het is nogal een rommelige omgeving. Onder Edit Profile vind je je gegevens en ook een uitegbreidere uitleg over hoe orders worden afgehandeld.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 januari 2002, 15:24
Vico
Guest
 
Berichten: n/a
Heb inmiddels een mailtje gekregen met een beveiligde link waar ik de geregistreerde versie van het progje kon downloaden. Bedankt voor je hulp.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023