Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 06 juli 2007, 21:28
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
alles over de apple iphone » iPhoneclub.nl voor jou

De meest succesvolle launch van een elektronicaproduct in de historie is het al (de ene helft van mijn uitspraak), maar het beestje is absoluut niet zonder tekortkomingen. Alle Amerikaanse Apple-fanboys op hun blogs zijn natuurlijk lyrisch, maar die worden dan ook bijgehouden door klunzen die zelfs niet snappen waarom de iPhone niet in landscape roteert als de iPhone op een vlak tafelblad ligt.

Wat doorgewinterde bloggers zoals bij Engadget zien toch enkele belangrijke tekortkomingen aan de iPhone, waardoor het als productiviteitstool niet voldoet. Een telefoon en entertainmenttool, dat gaat er nog wel in. Maar de kop is eraf: het is nu wachten op een iPhone II.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #42  
Oud 07 juli 2007, 17:48
RolandS RolandS is offline
Senior lid
Voornaam: Roland
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Locatie: Purmerend
Berichten: 66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratch Bekijk bericht
Mijn toekomst voor de palm ziet er goed uit zolang mij TX het nog doet. Ik weet niet of na deze een PDA nogmaals meer dan 250 euro waard is. Ik zal goed moeten zoeken denk ik. Voorlopig gebruik ik mijn TX voor alles wat ik doe, ik zou hem niet meer kunnen missen. Echt niet.
Helemaal mee eens; zit met hetzelfde. Soms overweeg ik om maar alvast een extra TX te kopen voordat ze niet meer te krijgen zijn. Maar nu gok ik er op dat er over pakweg 2 jaar toch wel een PDA zonder telefoon/camera te krijgen zal zijn...? Agendafunctie (PIM-functie) is voor mij het allerbelangrijkste.
Met citaat reageren
  #43  
Oud 14 juli 2007, 23:11
Dikke Wim's schermafbeelding
Dikke Wim Dikke Wim is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 07 juli 2001
Locatie: Maarssen
Berichten: 113
Als Palmgebruiker van het eerste uur heb ik dezelfde gevoelens als (enkele van) jullie. Ik wacht al lange tijd op een nieuwe palm met ingebouwde GPS. Helaas wordt ik het wachten moe en sta op het punt een E-ten X500+ NL te kopen. Het doet me pijn om van Palm af te stappen omdat ik vele programma's gebruik en als langdurige gebruiker van Palm's zeer gehecht ben geraakt aan het Palm OS.

Palm: kom snel met iets nieuws anders voel ik me gedwongen over te moeten stappen op een Windows Mobile 6 machine.
Met citaat reageren
  #44  
Oud 15 juli 2007, 11:47
edwin2003 edwin2003 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 november 2003
Locatie: Noordwijk
Berichten: 265
Om nog maar te zwijgen van een treo met wifi. Ik heb uit voorzorg nog maar snel een treo650 gekocht. Hu waarom geen 680? Nou het enige minpunt van de 650 is het gebrek aan geheugen. na 2 jaar inmiddels wel oplossingen voor gevonden. Voor de rest een top apparaat voor mijn gebruik.
__________________
Vodafone, Sim-Lock vrij, FW01.71, SW Treo650-1.20-ENA
Met citaat reageren
  #45  
Oud 15 juli 2007, 19:20
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
De iPhone bewijst dat succesvol niet altijd betekent het beste produkt, maar een opvallend produkt en een goede marketing. Ik denk dat de treo 650 echt, kortstondig dat wel, een tijdje de beste smartphone is geweest. Nu ben ik toch weer aan het twijfelen (keuzestress ?), met name het formaat staat me tegen. Als ik ander combi's die ik heb liggen (Zire 72 + gsm, Xplore G18) gebruik, mis ik al gauw iets: batterijduur, toetsenbord, gecombineerd apparaat. Maar ook kwijl ik wel als ik de HTC S710 van een collega zie. Ik hou het voorlopig bij de Treo 650, maar zie nog niets nieuws aan de horizon. Waarschijnlijk stap ik hierna over op een Linux smartphone.
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
  #46  
Oud 15 juli 2007, 19:55
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
De 600 en 650 waren denk ik inderdaad top-off-the-bill toen ze uitkwamen. Echt goede toestellen waarmee elk ander toestel werd vergeleken in reviews, echt 'standaarden' waren dat. Alles wat erna uitkwam, heb ik mijn twijfels over.

Zelfs de meest verstokte fanboys durven lang niet zo hardop meer te beweren dat er 'nog steeds geen Treo-killer op de markt is', dus ik denk dat de realiteit eindelijk toe begint te slaan.

En bah, wat een zure thread is dit geworden zeg.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #47  
Oud 15 juli 2007, 20:49
Coenox's schermafbeelding
Coenox Coenox is offline
Forumbikkel
Voornaam: Coen
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 september 2001
Locatie: Linschoten (UT)
Berichten: 518
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
En bah, wat een zure thread is dit geworden zeg.

Ja, bah. Kunnen we niet net zo als de Apple fans gewoon alles goed vinden waar Apple, in dit geval Palm, op staat ? Ik merk wel dat ik naar collega's nog steeds Palm verdedig, dus er moet wel iets zijn. En ik begin steeds meer aan het idee van de Foleo te wennen. Wachten is nu op een nieuwe smartphone. Misschien verrast Palm ons nog.

Zo al minder zuur ?
__________________
-- alles begint met chaos --
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023