Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #161  
Oud 23 juli 2005, 11:38
gijz
Guest
 
Berichten: n/a
Gisteren, na een lege batterij, m'n Treo zorgvuldig opgeladen. Na 15 uur, hoofdzakelijk standby, is het percentage gezakt naar 46 % terwijl de telefoon ca. 9 uur uitgeschakeld is geweest.
Zoals gezegd was dat voor m'n update niet het geval en ik heb de adviezen van Roel opgevolgd maar toch. Vervelend want ik ben nog steeds heel enthousiast over m'n Treo .. dat was ik ook over het matig batterijverbruik.
Zou het kunnen komen door andere software (update) ?
Of moet ik nu al een nieuwe batterij .. Treo gekocht op 15 maart 2005 .. grr
Met citaat reageren
  #162  
Oud 23 juli 2005, 20:35
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Je zou kunnen kijken of je het probleem nog steeds hebt na een grote schoonmaak. Er kan ergens op je Treo software staan die ervoor zorgt dat de Treo niet goed uitgaat.
Met citaat reageren
  #163  
Oud 31 juli 2005, 11:59
gijz
Guest
 
Berichten: n/a
ter info:
'k heb m'n batterij tweemaal leeg laten lopen en weer volledig opgeladen .. nu doet het weer prima .. verder geen andere wijzigingen toegepast .. opmerkelijk maar opgelost.
Met citaat reageren
  #164  
Oud 05 augustus 2005, 00:36
K.E.Fernald
Guest
 
Berichten: n/a
Ik met mijn treo650

Dag allemaal,
Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Kenneth.
Op advies van iemand uit de winkel van Palmshop.nl in Rotterdam heb ik mij aangemeld. Ik heb jaren lang een Psion revo gehad. Ik ben ondertussen gevallen voor de Palm. Ik heb in afwachting van de Treo 650 in januari een Zire 72 aangeschaft om te oefenen. De sychronisatie (overhevelen van de gegevens van de revo naar de Zire) is niet volledig geslaagd. Alleen de contacten gingen over. Nu de treo 650 er is wil ik binnenkort tot aanschaf overgaan. De Zire heb ik aan mijn vrouw gegeven. Dat was ook het plan.
Op aanraden van iemand uit de winkel van Palmshop.nl kan ik beter nog 2 weken wachten want dan wordt de TomTom Europa (voor heel west Europa) verwacht en dan kan ik die als accesoire erbij nemen. Dat zou in de kosten schelen.
Ik wil dan een abonnement bij kpn hi 25 met 175 belminuten. Dat lijkt mij voldoende op zo nu en dan een e-mail op te halen of om even op internet te zijn. ik denk dat ik slechts incidenteel gebruik zal maken van internet. Of raden jullie aan toch een databundel erbij te nemen?
Ik zou graag veel wijze raad willen. Wie wil mij hierbij ondersteunen a.u.b.
Klopt het dat de treo 650 een fantastisch apparaat is?
Ik stap pas in jullie wereld en wil heel veel van jullie leren.
Waarop moet ik me voorbereiden?
Ik zie met belangstelling uit naar een reactie.
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #165  
Oud 05 augustus 2005, 05:18
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Je kunt sowieso erg veel info op het forum vinden middels de zoekfunctie. De specifieke vragen die je hebt zijn vaak al gesteld, anders kun je er elders op het forum zelf een thread over starten..... Voor wat betreft de databundel, ik heb er wel een genomen, via gprs emailen en kort internetten gaat toch beter dan inbellen vind ik persoonlijk. Of het goedkoper is hangt natuurlijk uiteindelijk van je gebruik af. Succes, Rudy.
Met citaat reageren
  #166  
Oud 05 augustus 2005, 16:07
K.E.Fernald
Guest
 
Berichten: n/a
Dankjewel
Met citaat reageren
  #167  
Oud 06 augustus 2005, 08:30
edwin2003 edwin2003 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 november 2003
Locatie: Noordwijk
Berichten: 265
@MIG Welk prg gebruik je om via het scherm die grote knoppen om te bellen te lrijgen (+ de scroll optie daaronder)?
Groet,

edwin
Met citaat reageren
  #168  
Oud 06 augustus 2005, 15:37
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2003
@MIG Welk prg gebruik je om via het scherm die grote knoppen om te bellen te lrijgen (+ de scroll optie daaronder)?
Groet,

edwin
Hallo Edwin,

Dat is de standaard telefoonfunctie van de Treo 650. Als je op de groene telefoonknop drukt kom je in dat scherm. Daar zie je of: een eigen geselecteerde foto als achtergrond, of je ziet de grote numerieke knoppen. Dat is in te stellen door in dat scherm naar de menu's te gaan, daar Options en General Preferences.
Bovenin zie je dan Show Wallpaper of Show Dialpad en dat is de plek om dit in te stellen.

De scroll optie daaronder is ook in te stellen. Je kan aangeven hoeveel regels uit je snelstartmenu je wilt zien. Dit is trouwens allemaal te vinden in de handleiding die je bij je Treo gekregen hebt, misschien een goed moment om daar nog eens in te gaan bladeren

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #169  
Oud 06 augustus 2005, 23:11
edwin2003 edwin2003 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 november 2003
Locatie: Noordwijk
Berichten: 265
Hee ben ik dan g...
Nee, ik denk dat de plaatjes van een 600 zijn en ik heb een 650. Het favorite, to-do plaatje onder de knoppen zie ik bij mij niet. En alles ziet er net even anders uit. Op dat moment valt mij op dat ook het toetsenbord net iets anders is samen met het oordeel -> 600??
b.t.w. ik had de handleiding al gelzen die ik in vergelijking met b.v een nokia 6680 handleiding tamelijk sumier vind
Met citaat reageren
  #170  
Oud 07 augustus 2005, 13:19
george's schermafbeelding
george george is offline
Gadgofiel
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 14 juni 2003
Locatie: Randstad
Berichten: 179
Dataverkeer en je KPN belbundel

K.E.Fernald, houd je er rekening mee dat data verkeer NIET van je belbundel afgaat.
Ik had altijd een kleine belbundel, die nooit op ging (ben geen beller) terwijl ik wel veel e-mail deed. Tot ik daar dus achter kwam.
Heb nu een 1mB bundel, wat genoeg is voor mail.
Zodra je vaak het net op gaat, ben je er wel snel door heen.
Met citaat reageren
  #171  
Oud 18 augustus 2005, 21:46
keesverouden@home.nl
Guest
 
Berichten: n/a
Question synchronisatie problemen

Hallo

kan iemand mij vertellen hoe de instellling moet zijn om de treo 650 te synchroniseren van treo naar desktop en andersom?
Met citaat reageren
  #172  
Oud 18 augustus 2005, 21:49
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
rechtermuisknop icoon op de desktop (rechtsbeneden), custom, en dan "handheld overwrites desktop" (en eventuee default aanvinken)
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #173  
Oud 23 augustus 2005, 13:06
edwin2003 edwin2003 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 november 2003
Locatie: Noordwijk
Berichten: 265
Ook leuk. Via Powerrun appl starten die al het geheugen gebruikt. Gevolg palm reset -> geeft melding te weinig geheugen doe er iets aan -> kilk op oke en weer reset . Eindeloze loop. Opgelost met de bij tips vernoemde Clean Soft Reset
Appl verwijderd en soft reset en alles werkt weer. Phu, kreeg het toch even benauwd. Agenda er even tussenuit ok maar dan ook m'n telefoon... (terwijl ik net een belletje verwacht)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023