Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #101  
Oud 15 november 2006, 12:52
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Hoi Adrian, zoals gemeld draait er helemaal niks op de 650. Ik heb na de harde reset alleen mijn Outlook databases gesynct met de Treo. Wel via de PDesktop van de TX maar onder een andere syncnaam dus niks mee geïnstalleerd.
Net weer een reset gehad: stuurde een sms met alleen maar smileys van mijn SEK800i naar de Treo. Sms kwam binnen, wilde hem openen en voila...reset.
Toen geprobeerd in de log te kijken naar de foutmelding (Treo opgestart zonder de phone te activeren) en wederom.....reset. Nog een keer en toen de melding: reset door Phone: ../ATCmds/SeriallO.c, Line:609, CcpDataSend returned error = 0x0001 (FW crash?).
Ik heb wel TomTom erop staan, alles staat op een 512 mb Secure Digital kaartje en dat werkt goed als ik het erin prop....
BTW ik vermoed dat een zero out reset niks uithaalt, klopt dat? Verder lees ik veel meer over resettende Treo's maar met zo weinig software als ik erop heb staan? Kan niet goed zijn toch?

EDIT
Ik heb ook de simkaart beter contact laten maken via de visitekaarttip elders gemeld, dat kan het ook niet zijn...



EDIT
Omdat ik de originele cd niet erbij heb gekregen, staan er dus geen extra apps op zoals DTG e.d...


Laatst gewijzigd door rudyheidenis; 15 november 2006 om 12:57. Reden: Nog vergeten te melden..
Met citaat reageren
  #102  
Oud 15 november 2006, 13:38
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Het ziet er idd uit als een FW / hardwareprobleem, ik neig te denken dat het aan de "radio" ligt. Probeer even een software/firmware update te draaien, kijken of de Treo daarna beter werkt.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #103  
Oud 15 november 2006, 14:36
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Je hebt hem toch niet van pimster overgenomen?

http://www.palmclub.nl/forums/softwa...t-treo650.html
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #104  
Oud 15 november 2006, 16:30
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Alleen als Pimster eigenlijk Alex heet......problemen lijken wel hetzelfde, ik had die posts ook al gelezen.
Met citaat reageren
  #105  
Oud 15 november 2006, 16:42
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Rudy, zie PM.

Die foutmelding komt inderdaad waarschijnlijk van een firmware probleem. Ik zou de originele ROM herinstalleren en kijken hoe het daarmee gaat. Als het dan nog zo is, dan is het een defecte Treo en niet zo netjes van de verkoper
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #106  
Oud 17 november 2006, 18:47
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Dag meedenkers, met de originele rom gebeurde er precies hetzelfde. Ik heb nu wel gezien dat de problemen voornamelijk (eigenlijk bijna alleen) ontstaan als de phone aanstaat.
Gebruik ik de Treo alleen als pda, dan gaat alles vrij normaal. Zodra ik de phone aanzet, begint de ellende. Als de Treo dan een tijdje in de standby modus heeft gestaan (scherm uit en zo) en ik druk op de rode of groene knop om hem weer te activeren, meestal reset .
De resets komen ook als ik iets heb gedaan met de phone en daarna weer stop, bv. sms sturen en dan in standby willen zetten geeft ook soms resets .
Het zal dus wel met de phone applicatie te maken hebben, da's dus net wat de Treo zo handig moet maken...nou ja, ik neem hem wel mee naar de borrel, misschien dat een van de experts er iets aan kan zien...in ieder geval bedankt allemaal.
Met citaat reageren
  #107  
Oud 17 november 2006, 19:52
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Ik vind het echt vervelend voor je maar het is echt een hardware probleem. Het telefoongedeelte is stuk. Neem ook even een kijkje op Treocentral:

/ATCmds/SeriallO.c, Line:609, CcpDataSend returned error=0x0001 (FW crash?) - TreoCentral.com
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #108  
Oud 18 november 2006, 21:56
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Grappig, heb ik een soort Tungsten C zonder wifi.....met loze antenne...maar ook met stereo audio output...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023