Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #761  
Oud 19 februari 2007, 18:52
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d'age
Ik heb het al eens gepost (andere post), maar zonder antwoord toen...
Mss dat hier en nu wel iemand kan antwoord?!

Ik ben het dus nt meer gewoon om gn afleveringsberichten meer te krijgen van mijn provider. een afleveringsbericht krijg je bij elk verzonden smsje. Hierin staat vermeld of het al dan nt is afgeleveerd..

Hopelijk kan er hier iemand helpen om deze toch te ontvangen?
Waar ligt dit aan? Instellingen bij palm? zou het lukken met een extra software prog.?


Thx in advance!
@ d'age: Dat kun je zelf uitzetten. Open de Messaging applicatie. Ga naar Options --> Preferences --> Messages en stel "MMS Receipts" op "Never". Voila!
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #762  
Oud 19 februari 2007, 19:10
j-man
Guest
 
Berichten: n/a
ik heb een 680 maar als ik gebeld word dan kan ik doen wat ik wil maar mijn gsm doet niks ik zie wie er belt maar niks doet het heeft iemand een oplossing? ik heb gelezen dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben maar zie geen oplossing
Met citaat reageren
  #763  
Oud 19 februari 2007, 19:15
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Ik heb dit wel vaker gehad met een oudere versie van Phone Technician (2.73 of 2.74). Gebruik je dit programma?
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #764  
Oud 19 februari 2007, 19:16
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j-man Bekijk bericht
ik heb een 680 maar als ik gebeld word dan kan ik doen wat ik wil maar mijn gsm doet niks ik zie wie er belt maar niks doet het heeft iemand een oplossing? ik heb gelezen dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben maar zie geen oplossing

Off-topic
... en ik zie geen punten en komma's En nu serieus: je vraag wordt een stuk leesbaarder als je leestekens gebruikt. Bovendien zullen dan meer mensen geneigd zijn je te helpen

Om het probleem helder te krijgen; je kunt niet gebeld worden. Nooit of soms? En wat heb je zelf al geprobeerd?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #765  
Oud 19 februari 2007, 19:18
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
@ d'age: Dat kun je zelf uitzetten. Open de Messaging applicatie. Ga naar Options --> Preferences --> Messages en stel "MMS Receipts" op "Never". Voila!
ik wil dus dat ze ik wel kan zien dat een bericht is aangekomen, zet ik het dan op 'when delivered'?
en is dit nt enkel voor mms? of staat mms voor message?

[edit]
geprobeerd en nt gelukt..
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren
  #766  
Oud 19 februari 2007, 19:41
j-man
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Ik heb dit wel vaker gehad met een oudere versie van Phone Technician (2.73 of 2.74). Gebruik je dit programma?
Het enige programma wat ik heb is datebk6 de rest is standaard.

Ps. voor metck ..................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!????????????? hier zijn je leestekens

Modbreak:
j-man, je hebt nog in geen één post op de Palmclub fatsoenlijk leestekens gebruikt. Zelfs in deze posting niet, na waarschuwing van metck. We vragen het nog een keer aan je: let op het gebruik van leestekens. Als je doorgaat met posten zónder leestekens te gebruiken, worden je posts verwijderd.

Kleine moeite om je postings voor je mede-Palmclubbers leesbaar te houden.
Reageren op de modbreak: Graag hier melden


Laatst gewijzigd door Gazpacho; 19 februari 2007 om 19:55. Reden: Modbreak
Met citaat reageren
  #767  
Oud 20 februari 2007, 07:58
Arjan192 Arjan192 is offline
Lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Berichten: 13
Wat zien ik ? Barstje in TREO 680 !
Onderstaande ervaring met de TREO 680 heb ik nog niet gezien op palmclub.nl dus ik wil 'm niet voor me houden!
Toen het op het forum leek dat de ergste batterij problemen van de 680 onder controle waren moest mijn Tungsten W toch echt vervangen worden door de TREO 680. Woensdag 7 februari een nieuwe TREO 680 gekocht in de pdashop in Rotterdam. Thuis aan de gang : camera-patch er op en eens kijken naar al dat moois. Maar direct naast de telefoonspeaker in het golvende deel van de behuizing zat een rare oneffenheid in de laklaag. Nog beter kijken en (IEKS) er zat onder de laklaag een barstje in de kunststof behuizing. De glimmende metaalachtige coating was er gewoon overheen gespoten waardoor het niet meteen opviel.
De volgende dag terug naar de pdashop. En dat komt natuurlijk het goede nieuws : in de winkel wordt de TREO omgeruild en 15 minuten later stond ik met mijn tweede nieuwe TREO buiten !!
Perfecte service van pdashop.nl. De tweede TREO werkt trouwens prima, batterijlevensduur lijkt prima in orde.
Met citaat reageren
  #768  
Oud 20 februari 2007, 11:34
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Ik heb mijn Treo vorige week mogen terugsturen naar Palm. Via hun eigen Track & trace kreeg ik vandaag het donkerbruine vermoeden dat ze bij Palm nog steeds niet weten waar Lichtenvoorde ligt terwijl ik nog zo gezegd heb....onder de rook van Groenlo.

13 Jun 2006 09:21 Delivered
13 Jun 2006 08:30 Out For Delivery
13 Jun 2006 06:37 Import Received
13 Jun 2006 04:57 Dubai Consignment Received At Transit Point
12 Jun 2006 21:11 Kuwait Shipped From Originating Depot
12 Jun 2006 20:04 Kuwait Consignment Received At Transit Point
12 Jun 2006 19:32 Kuwait Arrived At Sending Depot


voor alle duidelijkheid....ik heb niets terug ontvangen

Laatst gewijzigd door Ce; 20 februari 2007 om 11:45.
Met citaat reageren
  #769  
Oud 20 februari 2007, 11:46
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Vorige week pas ingeleverd? Die datums zijn van juni 2006
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #770  
Oud 20 februari 2007, 11:49
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram Bekijk bericht
Vorige week pas ingeleverd? Die datums zijn van juni 2006
Ik had nog niet eens op het jaartal gelet omdat mijn reclamatie ook van de 12e (februari dus...) is....
Met citaat reageren
  #771  
Oud 20 februari 2007, 22:01
Apoc@
Guest
 
Berichten: n/a
Hier mensen ervaring met de Motorola HT820 Bluetooth Headset met A2DP?

Zag op een ander forum dat hij wel fatsoenlijk zou werken met de Treo700w, maar werkt hij dan ook met de Treo 680 zonder problemen? Omdat dat A2DP niet altijd zo maar werkt heb ik begrepen op de Treo 680...

Ben der ondertussen achter dat met het programma Audia Gateway dat nu bij versie 1.09 zit, er bij de volgende build een update voor de Treo 680 zou aankomen op gebied van A2AP. Er was volgens de makers iets aan de manier van BT in de Treo 680 anders dan in de andere Treo's.

Laatst gewijzigd door Apoc@; 20 februari 2007 om 22:41.
Met citaat reageren
  #772  
Oud 21 februari 2007, 14:06
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Vandaag een "refurb" 680 teruggekregen van Palm. Ik moet zeggen dat de serviceverlening behoorlijk snel is. Keurige machine teruggekregen.

Ik had nog een opgeladen batterij, geen backup teruggezet enkel en alleen de data van de agenda en mijn adresboek. Eerste telefoontje komt binnen.....druk op de groene knop.....VASTLOPER gedurende ongeveer 20 seconden reageert het toestel op geen enkele knopdruk en daarna doe ie net of er helemaal niets aan de hand is geweest. Telefoongesprek is in de tussentijd richting voicemail gegaan.

Wat moet ik hier nou mee!
Met citaat reageren
  #773  
Oud 21 februari 2007, 14:19
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Is het toestel echt helemaal leeg? Anders zou ik zeggen: hard reset .

Wat ik je wel kan vertellen is dat de telefoonfunctie bij de Treo 680 voorrang krijgt op andere functies van de palm. Als je de telefoon aanzet dan bevriest het toestel even en kun je even niets doen voordat je bereik hebt. Maar daarna werkt het wel ok. Als je net op een plek staat waar je geen bereik hebt en de telefoon opnieuw naar beschikbare netwerken moet gaan zoeken dan krijg je dit opnieuw en bevriest je palm dus even.

Toch heb ik dit zelf niet echt vaak meegemaakt. Misschien heb jij net even pech gehad dat je een telefoontje kreeg op een plek waar je niet optimaal bereik hebt.
__________________
De Palm professional

Laatst gewijzigd door bluevoice; 21 februari 2007 om 14:31.
Met citaat reageren
  #774  
Oud 21 februari 2007, 14:55
RolfY's schermafbeelding
RolfY RolfY is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rolf
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 241
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ce Bekijk bericht
Vandaag een "refurb" 680 teruggekregen van Palm. Ik moet zeggen dat de serviceverlening behoorlijk snel is. Keurige machine teruggekregen.

Ik had nog een opgeladen batterij, geen backup teruggezet enkel en alleen de data van de agenda en mijn adresboek. Eerste telefoontje komt binnen.....druk op de groene knop.....VASTLOPER gedurende ongeveer 20 seconden reageert het toestel op geen enkele knopdruk en daarna doe ie net of er helemaal niets aan de hand is geweest. Telefoongesprek is in de tussentijd richting voicemail gegaan.

Wat moet ik hier nou mee!
Dit gebeurt mij nou regelmatig en is in dit forum ook al eerder beschreven (en vindt ik de meest irritante fout in de telefoon). Binnenkomend gesprek en de telefoon reageert nergens op maar blijft wel lekker doorrinkelen. Dit probleem brengt mij soms echt tot wanhoop en dan krijg ik "weggooi" neigingen.
Ik krijg soms het idee dat het "voorrang geven" van de telefoonfunctie niet helemaal goed is. Dat wil zeggen er komt toch iets tussen het "voorrang geven" en dan ontstaat er een botsing met tot gevolg dat jeniets meer kan doen. Voorbeelden. Telefoon gaat, je pakt hem, maar raakt door het pakken toevallig het scherm aan, dan krijgt de palm een input signaal waar die op wil reageren en staat vast. Tweede voorbeeld. Je bent lekker naar Pockettuns aan het luisteren, binnenkomend telefoon gesprek en bingo (dit gaat overigens ook wel vaak goed). Het probleem is echter dat het probleem random optreed en niet goed vast te stellen is wanneer dit precies gebeurt.

p.s. Ik loop dan wel veel te klagen over mijn treo, maar ik gebruik hem nog steeds met veel plezier, waarom: omdat ik op dit moment nog geen andere palm heb die hetzelfde kan (mijn lifedrive kan niet bellen en moet ik nog fixen (en heeft weer andere problemen)), omdat hij soms best wel lief is en het wel goed doet (gelukkig vaker wel goed dan niet goed), omdat er internet opzit (alleen op de momenten dat je het nodig hebt is de batterij weer leeg of heb je een reset ).
Maar Palm moet wel snel met een update komen.
Met citaat reageren
  #775  
Oud 21 februari 2007, 15:15
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RolfY Bekijk bericht
Dit probleem brengt mij soms echt tot wanhoop en dan krijg ik "weggooi" neigingen.
Ik ken het gevoel inmiddels heel goed ...je staat al in de werphouding met de Treo in de rechterhand en een muur of boom binnen gooi afstand en net op tijd dringt het weer tot je door dat 375 euro toch wel erg veel geld is en leg je 'm inclusief beschermende case en dito screenprotector weer keurig op jouw bureau of autostoel

1 ding weet ik zeker, zou een nieuwe treo rond de 25 euro kosten had er al lang een tegen een muur gekwakt
Met citaat reageren
  #776  
Oud 21 februari 2007, 15:24
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Het zou ook kunnen dat dit probleem gerelateerd is aan de foutieve Keyguard sequentie zoals het ook op TreoCentral wordt aangegeven.

Palm is op de hoogte van alle bugs en ik heb de indruk dat een ROM update veel goed zou kunnen maken.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #777  
Oud 21 februari 2007, 15:43
Jozz Jozz is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 06 oktober 2006
Berichten: 120
Heeft iemand enig idee op welke termijn zo'n rom-update er aan komt?

Ik heb zelf geen Treo, maar wil er mogelijk wel een aanschaffen.
Met citaat reageren
  #778  
Oud 21 februari 2007, 15:48
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Ik schat het op 2 a 3 maanden. Over het algemeen krijgen telecomaanbieders (Cingular, etc.) meestal ook 1 a 1,5 maand de tijd om een ROM-update te testen en hun feedback te geven. Daarna worden de laatste zaken aangepakt en wordt het publiekelijk aangeboden.
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #779  
Oud 21 februari 2007, 16:26
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ce Bekijk bericht
Vandaag een "refurb" 680 teruggekregen van Palm. Ik moet zeggen dat de serviceverlening behoorlijk snel is. Keurige machine teruggekregen.
Hebben ze je niet gewoon je oude pda terug gegeven?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #780  
Oud 21 februari 2007, 16:56
RolfY's schermafbeelding
RolfY RolfY is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rolf
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 241
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Het zou ook kunnen dat dit probleem gerelateerd is aan de foutieve Keyguard sequentie zoals het ook op TreoCentral wordt aangegeven.

Palm is op de hoogte van alle bugs en ik heb de indruk dat een ROM update veel goed zou kunnen maken.
Dit zou 'm heel goed kunnen zijn. Afwachten of met de rom update ook het telefoon gedeelte wordt opgelost.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023