Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 november 2001, 22:56
bartd
Guest
 
Berichten: n/a
Question AvantGo en SDkaart

Op het risico af dat ik iets helemaal verkeerd doe: ik heb net een 32 MB SDkaart in gebruik en nu heb ik begrepen dat het op een bepaalde manier mogelijk is AvantGo naar m'n kaartje te sturen. Ik heb in een ouder thread een verwijzing gelezen naar: http://www.palminfocenter.com/view_Story.asp?ID=2218
maar ik kom er met deze beschrijving niet uit. Is er iemand die helder stap voor stap kan uitleggen hoe dit nu precies werkt? ik heb de zoek functie uitgebreid geraadpleegd, maar geen heldere uitleg kunnen vinden.

Ook andere tips voor SDkaart gebruik zijn uiteraard welkom.

Bart
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 november 2001, 00:12
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Avantage

Dit is wat je zoekt:
http://www.palmgear.com/software/sho...m?prodID=31115
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 november 2001, 15:38
Sonny's schermafbeelding
Sonny Sonny is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 30 oktober 2001
Locatie: leidschendam
Berichten: 288
Avantage

Hai Bart,

Mocht je er met Avantage niet uitkomen mail mij dan even. Ik gebruik het programma al een tijdje dus misschien kan ik je verder helpen mocht het nog niet duidelijk zijn.

Sonny
__________________
Credendo Vides
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 november 2001, 20:37
bartd
Guest
 
Berichten: n/a
AvantGo en SD Kaart

Beste Fjodor en Sonny,

Dank voor jullie reacties. Inmiddels zijn de problemen echter wat opgelopen. Ik ben met mijn geknoei AvantGo kwijtgeraakt op m'n Palm en ook m'n Autosync. Omdat ik al zo'n voorgevoel had heb ik eerst BackupBuddy geinstalleerd en een backup gemaakt, maar volgens mij staat Autosync daar niet bij. In m'n backup zie ik wel m'n AvantGo-bestanden staan, maar niet het programma zelf en ook geen Autosync.

Verder heb ik hotsync-problemen. Ik krijg de melding: ' HotSync Problem; Unable to initiate HotSync operation because the prot is in use by another application.' agenda, email en memoinfo ben ik kwijt maar todolist is intact. Wie weet wat ik het best kan doen om alle weer als vanouds te laten functioneren??

Bart
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023