Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 juni 2012, 22:09
Doodeman's schermafbeelding
Doodeman Doodeman is offline
Senior lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 12 juli 2009
Berichten: 58
Nieuwere Palm

Hoi,

Tot gisteren had ik een Palm M105 (die heb ik nog). Maar nu heb ik ook een Palm Zire 71. Op m´n computer draait Palm Desktop 4.1.4.

Hoe kan ik veilig overstappen van Palm M105 naar Palm Zire 71. Ik heb geprobeerd de Zire te synchroniseren, maar geen reactie. Ik moet daar wel bij melden: de cradle (voor hotsync) van de M105 was nog aangesloten.

Kan iemand mij helpen en zeggen hoe ik veilig kan overstappen en welke stappen ik dan moet volgen? De Zire heeft als applicatie-aanduiding: v.4.5.1P.

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik zie reacties tegemoet.

Groeten,

Peter
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juni 2012, 22:58
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Eigenlijk is dat proces vergelijkbaar met een zogenaamde grote schoonmaak. Dus het is verstandig eerst een backup te maken van alles op je computer (de backup map van je huidige gebruikersnaam). Doe dan een hard reset van de Zire71 en synchroniseer 'm. Als het goed is moet 'ie dan vragen om een gebruikersnaam op je computer. Kies dan de al bestaande gebruikersnaam. Als het goed gaat wordt alles dan overgezet naar de Zire.

Waarom de Zire nu nog niets doet bij het sychroniseren weet ik niet. Kijk even of synchronisatie via USB is ingeschakeld, dat was tot op heden niet nodig met de seriële verbinding van de oudere Palm.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023