Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 juni 2005, 07:43
edwin2003 edwin2003 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 03 november 2003
Locatie: Noordwijk
Berichten: 265
Lightbulb Nieuw model palm?

Op het gevaar af dat dit op de verkeerde plek is en dat mij verweten wordt dat ik het forum misbruik maarre wat zou men vinden van het volgende model:

Functioneel gelijk aan een T3, dus ook met voicerecording
Uitgebreid met een 2Mpixel camer en UMTS telefoon
Geen toetsenbord (daar hebben we toch jot of graffiti voor?)
De maat van een nokia 6680
BT wat nu eens wel audio & multiple connections ondersteund
Ingebouwd wireless (is misscien iets teveel gevraagd)

Hoe ontstaat dit, wel net een 14 dagen de gelukkige eigenaar van een nokia6680 die ik combineer met een T3 waarbij ik merk dat symbian ook erg veel kan maar tegelijkertijd mis ik ook het graffiti. Ik vind de Treo650 een leuk ding maar de mindere camera, het beperkte geheugen, het uitstekende antenne stompje en het onnidig beeldruimte vretende toetsenbord hebben mij doen besluiten om de treo links te laten liggen.
Wellicht is dit onvolprezen forum een weg om palmone signaal te geven dat er ook gebruikers zijn die wel zitten te wachten op een smartphone maar dan wel een volwassen product wat een vervolg bied op het topmodel PDA (T5 vind ik een aanfluiting)

Groet,

Edwin
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023