Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 juli 2017, 12:44
Doodeman's schermafbeelding
Doodeman Doodeman is offline
Senior lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 12 juli 2009
Berichten: 58
blue tooth

Hallo,

Ik heb de Palm Tungsten E2. Daarmee kon ik via bleu tooth verbinding maken met mijn telefoon, de Nokia C3-00. En dan belde mijn telefoon de nummer die mijn Pam toestuurde via bleu tooth. Maar mijn Nokia is defect. Nu heb ik de LG-C100. Palm en LG herkennen elkaar wel, maar nummer kiezen vanaf mijn Plam lukt niet meer. LG geeft aan dat het nummer wel gekozen is, maar dat het gesprek meteen beeindigd is. Collega's raden mij aan een Blackberry te kopen. Maar ik weet niet of het daarmee wel werkt. Een smartphone is geen optie, ik heb eeb "gewone" telefoon nodig voor mijn werk.

Wie kan mij helpen?

Groeten,

Peter Doodeman
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 juli 2017, 13:52
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Is het mogelijk om het number meteen opnieuw te bellen via de telefoon als het een lijst met uitgaande gesprekken komt? Ik heb geen ervaring met andere modellen die het rechtstreeks kunnen.

Terzijde: als een smartphone een probleem is, telt een Blackberry niet als een smartphone? Of is het het gebruik van een touchscreen dat het probleem vormt?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 juli 2017, 18:06
Doodeman's schermafbeelding
Doodeman Doodeman is offline
Senior lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 12 juli 2009
Berichten: 58
Blackberry

Hallo,

Een touchscreen is niet het probleem, ik wil gewoon geen smartphone. Ik hoef geen internet, facebook, instagram en al die gadgets op mijn telefoon. Daarom koop ik meestal een ouder type. En ik hoor van collega's dat een blackberry, bijvoorbeeld de Curve 9360 of de 9790 wel een telefoon is die iets voor mij is. Maar wat voor blue tooth versie heeft de Palm Tungsten T2? Want het schijnt dat mijn LG-C100 blue tooth versie 2.1 heeft en dat matcht niet met Palm. Heb ik gehoord. Ik zie reacties tegemoet.

Groeten,

Peter
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 juli 2017, 03:34
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Alle versies van Bluetooth zijn backward compatible, dus ook een telefoon met Bluetooth 4 kan prima met een Palm praten. Het is de software in de C100 die niet met het belsignaal van de Palm overweg kan. Ik ben bang dat je alleen door uitproberen kunt achterhalen of een Blackberry wel werkt. Wellicht dat je via Marktplaats een verkoper kunt vinden bij wie je dit uit mag proberen.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023