Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28 maart 2002, 08:21
iety Joris
Guest
 
Berichten: n/a
Question e-books

Gelukkig zag in de voorwaarden dat er niet gescholden mag worden op domme vragenstellers, dit gaf mij voldoende moed. Ik gebruik sinds een half jaar zeer enthousiast een palm VX (kadootje aan mezelf). Dacht dat ik al het een en ander wist, maar de meeste vragen snap ik nog niet eens. Ok ik zal het wel leren.
Hierbij mijn vraag: welk programma kun je het beste installeren om E-books te lezen, Ik heb nu mobibook succesvol geinstalleerd en dit lijkt mij handig maar ik krijg er geen boek op. WElk formaat moet ik kiezen? Ik download een boek en krijg het niet op de palm. Wat nu, wat doe ik allemaal verkeerd?
Ben trouwens erg enthousias over deze site.
Alvast bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 maart 2002, 08:24
Jeroen Linssen Jeroen Linssen is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 23 augustus 2001
Berichten: 198
Kijk eens bij de reviews op deze site. Er is een review dat een aantal veel gebruikte doc-readers met elkaar vergelijkt.

JJ
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 maart 2002, 08:26
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
en voor de volledigheid ook maar even de link:
http://palmclub.nl/reviews/software/docreaders/

- jp
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 maart 2002, 08:28
Wivo
Guest
 
Berichten: n/a
ebook

Wat ík meestal doe: gewoon boek downloaden, dan in Word openen, alles selecteren en dan opmaak, opmaakprofiel, standaard, toepassen. (dit doe ik eigenlijk alleen maar om de returns etc. naar mijn hand te zetten en hoeft dus niet persé..)vervolgens mbv de QuickOfficeTab -gebruik ik dus- save as... en vervolgens syncen. Nog nooit een probleem gehad, tenminste als het boek niet te ´dik´is, anders in gedeeltes. Suc6. (voor QuickOffice: zie KazaA of mail me)
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 maart 2002, 10:35
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
Thumbs up

ik gebruik met veel succes PalmReader, gekregen bij de aankoop van de m500. heb ik net Lord of the Ring op uitgelezen
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023