Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 juni 2010, 18:19
isabel isabel is offline
Junior lid
Model: Pilot 1000
 
Geregistreerd: 23 juni 2010
Berichten: 1
Palm Treo 750 internet connection

Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om mijn Treo 750 weer connected te krijgen met het Internet? Ik kan niet meer e-mailen en ook mijn Internet Explorer werkt niet meer. Wanneer ik een URL intoets krijg ik het bericht 'The address in not valid Check the address and try again'.

Als ik e-mails probeer binnen te halen krijg ik 'Cannot connect with current connection settings. To change you connection setting, tap Settings'

Bij Settings heb ik alles al vele male nagelopen en opnieuw ingevoerd. Helaas, ik krijge het niet voor elkaar.

Ik heb een engelse versie simlock vrije Vodafone Treo 750 - heeft al 1,5 jaar gewerkt hier in Nederland en ik heb nu een Nederlands Vodafone abonnement. Maar bij Vodafone komen ze er niet uit.

Moet ik bijvoorbeeld een 'soft' reboot doen? Kan dat voor alleen de internet en e-mail connecties?

Dank voor jullie hulp!

Isabel
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 juni 2010, 13:59
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik neem aan dat bij een soft reboot van Windows Mobile de boel enkel opnieuw opgestart wordt en er dus geen data verloren gaat. Dat is dus altijd aan te raden. De instellingen zijn immers niet veranderd en zouden dus eigenlijk nog moeten werken, toch?

Je zou het huidige connectieprofiel even kunnen verwijderen en dan een verse aanmaken. Soms werkt het dan ineens wel weer.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023