Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01 februari 2007, 21:09
lgroeneveld lgroeneveld is offline
Lid
Voornaam: Leen
Model: Palm Zire31
 
Geregistreerd: 05 mei 2004
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 26
Palm-verslaafd

Hoi allemaal,

Een paar maanden geleden begaf mijn Tungsten E2 het voor de tweede maal. De eerste reparatie was garantie en keurig uitgevoerd (display bleef toen donker) maar nu regeerde de Palm op de kleinste aanraking zodat iets te stevg vastpakken tot gevolg had dat ik opeens een jaar of drie verder in de agenda zat of opeens in de adresapplicatie. Weer een paar weken weg dus. Ontzettend vervelend als je gewend bent je Palm dagelijks intensief te gebruiken. Ik besloot daarom maar weer op mijn Succes agenda over te stappen.
Wat een afgang! Geklieder op papier is niets meer voor mij. Het duurde lang voor ik alle taken op kantoor in Outkook had staan (kan op kantoor niet synchroniseren) en zocht me steeds suf naar adressen, telefoonnummers en notities. Geen Word-documenten onderweg meer bij de hand en geen foto's. Ook geen TomTom!
Ik heb het drie maanden vol gehouden. De Palm, gelukkig weer prima gerepareerd, is nu weer in ere hersteld. Blijkbaar kan ik niet meer zonder.
O ja, er is een nieuw display in gezet. Prima! Alleen ben ik wel mijn screen-protector kwijt. Heb nu maar Scotch-tape gekocht. Gaat ook prima.
Nu maar hopen dat de Palm niet weer kapot gaat......
__________________
Leen Groeneveld
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 februari 2007, 21:21
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Je zou misschien kunnen overwegen om een goedkope 2ehandse Palmpda te kopen. Heb je altijd een backup om in ieder geval je adressen en afspraken in te kunnen zien.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 februari 2007, 21:31
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Je komt dan voor een goedkoop apparaat wel al gauw uit bij een Tungsten|E, vanwege de ondersteuning voor de nieuwe PIM apps. Ik weet niet of je de informatie uit de extra velden kwijtraakt wanneer je tijdelijk wat ouders gebruikt.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #4  
Oud 02 februari 2007, 17:56
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Neehoor. Ik heb een tijdje met een CLIE NX70V gewerkt toen m'n iQue weg was. De extra opmaak die ik in Datebk wel heb was natuurlijk niet zichtbaar in het standaard Date Book. Maar bij het installeren van nieuwe de iQue was de opmaak nog gewoon in orde.
Ook de Calendar-applicatie werkt bij mijn weten met een zelfde soort codes als Datebk dat doet.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023