Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 september 2010, 23:22
Asjemenou's schermafbeelding
Asjemenou Asjemenou is offline
Senior lid
Voornaam: Arco
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 22 september 2005
Locatie: Over de grens
Berichten: 61
Question Centro of 680

Hoi,

Nu mijn Nokia langzaam aan het stuk gaan is, denk ik na over een treo 680 of een centro om te gaan gebruiken samen met mijn T|X.

Ik heb een paar vragen waar iemand wellicht zijn of haar licht over zou willen laten schijnen:

- Draait er op de centro ook een navigatieprogramma ? De 680 is een tijd met TT6 geleverd.

- Klopt het dat het RAM geheugen van de Centro kleiner is dan dat van de 680 ? Geeft dit problemen ?

- Zijn er met de Centro of 680 problemen bekend ?

Kortom wat is de beste keus ?

Een telefoon gebruik ik vooral om te SMS-en en af en toe te bellen. Ik luister er regelmatig muziek mee, gebruik 'm als wekker, zou mogelijke navigatie een voordeel willen noemen. Foto's maken vind ik minder belangrijk. Handzamer formaat is niet een belangrijk punt.

Ik ben benieuwd naar wat de afwegingen gaan worden.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet Arco

Asjemenou
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 september 2010, 12:41
mrmad1909's schermafbeelding
mrmad1909 mrmad1909 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Manfred
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 05 december 2006
Locatie: 127.0.0.0
Berichten: 109
Mijns inziens zijn er niet veel verschillen. Ik heb destijds voor de Centro gekozen omdat de camera beter is en omdat hij handzamer is. Maar dat zijn net de dingen waarvan jij aangeeft dat je ze minder belangrijk vind.

Voor navigatie gebruik ik nog steeds de TT6 (van 4 jaar oud). Dat is toch wel echt vervelend te noemen. Je komt er wel, maar handig is anders.
Googlemaps gebruiken samen de utility whereami kan wel, maar is niet echt navigatie te noemen.

Zie ook hier: http://tinyurl.com/35d7cn2

Treo 680 vs centro
__________________
HP Touchpad 32Gb & PalmPre2 16Gb yessss
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023