Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 500v (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 november 2008, 18:06
the_pretender90 the_pretender90 is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Berichten: 3
Lightbulb SMS Centrale Nummer instellen / wijzigen?

Beste mensen!

Ik kan niet meer sms'en met mijn onlangs gekochte Palm Treo 500. SMS ontvangen, bellen en gebeld worden gaat uitstekend, alleen het verzenden van berichten lukt niet. Volgens mijn provider moet ik het SMS Centrale Nummer wijzigen, maar ik heb geen idee hoe. Zoeken via Google levert niets op, net als zoeken op dit forum op dit probleem.

Ik begin nu te denken dat het überhaupt niet mogelijk is om het 'Nummer' te wijzigen, kan iemand mij uit de brand helpen?
Overigens: de (Engelstalige) handleiding bood ook geen uitsluitsel, aangezien SMS daar over één kam wordt geschoren met MMS.
Het versturen van SMS berichten is tot nu toe absoluut geen probleem geweest, dat moge duidelijk zijn.

Een ieder die mij kan helpen is verzekerd van mijn eeuwige dank.
For what that's worth..

EDIT:
De zeer behulpzame mensen bij mijn plaatselijke Vodafone-winkel wisten raad: in de Palm Treo 500(v) is het SMS Centrale Nummer te wijzigen via:
[Start] - [Meer] - [Instellingen] - [Telefoon] - [Gespreksopties] en dan een klein stukje naar beneden 'scrollen'.
Dit voor mensen die hetzelfde probleem hebben/hadden als ik. Enigszins vreemd dat SMS onder Gespreksopties valt in dit geval, maar het zij zo.

Laatst gewijzigd door the_pretender90; 13 november 2008 om 17:22. Reden: Probleem opgelost
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
centrale, instellen, nummer, sms, wijzigen


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023