Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22 mei 2003, 11:00
devogel devogel is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 04 maart 2003
Locatie: Utrecht
Berichten: 26
Happydays / Verjaardag / meerdere data

Ik heb zojuist happydays geinstalleerd. Ben even aan het kijken of ik het wat vind. In eerste instantie werkt het vrij goed geloof ik. Ik heb op dit forum gelezen dat je meerdere data op 1 adres kan invoeren. Dit is handig omdat ik stelletjes op 1 adres heb staan. Maar dat zijn dus wel twee verjaardagen. Maar hoe doe je dat? Hoe voer ik dat in?

Hoop dat iemand een antwoord heeft?

Alvast bedankt,

Sander
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 mei 2003, 13:21
devogel devogel is offline
Lid
Model: Palm m515
 
Geregistreerd: 04 maart 2003
Locatie: Utrecht
Berichten: 26
Antwoord gevonden

Sorry. Ben even druk aan het zoeken geweest en aan het proberen maar ik ben er uit. Je moet gebruik maken van een note. Dat wist ik niet. Maar werkt wel handig zie ik.

Een ander vraagje.

Wanneer je een nieuwe verjaardag invoert moet je dan steeds naar happydays gaan en date book notify aanklikken wanneer je ze in je datebook wilt hebben? Of kun je ook iets doen dat dat vanzelf gaat?

Verder zag ik dat voor dit jaar de verjaardagen er dan in komen maar niet voor bijvoorbeeld 2004. Gebeurd dat pas bij het aanbreken van het nieuwe jaar of zo?

Alvast bedankt.

P.S. als iemand uitleg wil over invoer van meerder data dan hoor ik het wel.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 mei 2003, 13:30
dnzkox dnzkox is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 27 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 29
Lightbulb Uitleg

Hoi Sander,

Happydays is inderdaad een zeer handig progje om je verjaardagen e.d. in te zetten.
Qua gebruik is het niet echt moeilijk. Je kan zelf bepalen hoeveel jaar je vooruit wil met de verjaardagen, maar om alles een beetje goed te kunnen doen, is het misschien wel makkelijk dat je de gebruiksaanwijzing even doorneemt. Misschien kom je er dan wel achter dat je er nog meer mee kan dan je in eerste instantie dacht!

Kijk dan even op:
http://jmjeong.com/index.php?display=HappyDays/Manual

Suc6

Dennis
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 mei 2003, 20:53
Harry's schermafbeelding
Harry Harry is offline
Gadget Freak
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Naarden
Berichten: 227
Re: Antwoord gevonden

Citaat:
Op 22-05-2003, om 14:21 heeft devogel dit gezegd in bericht #2

Wanneer je een nieuwe verjaardag invoert moet je dan steeds naar happydays gaan en date book notify aanklikken wanneer je ze in je datebook wilt hebben? Of kun je ook iets doen dat dat vanzelf gaat?


Verder zag ik dat voor dit jaar de verjaardagen er dan in komen maar niet voor bijvoorbeeld 2004. Gebeurd dat pas bij het aanbreken van het nieuwe jaar of zo?
1) Helaas, Als je via een note gegevens toevoegt en/of wijzigt komen deze bij het opstarten van HD in de HD database te staan. Om ze naar je datbook te krijgen moet je inderdaad vanuit HD een export naar je datebook doen.

2) bij datebook notify kan je opgeven hoeveel jaar vooruit je wil overnemen in je agenda.

TIP: kijk regelmatig op de website, want er wordt nog steeds aan het programma gewerkt.
__________________
Met vriendelijke groet,
Harry

Van een Sharp IQ-8300M via een Philips Velo naar een Filofax en vervolgens via een Palm V en een Palm M505 naar een Tungsten T (van teleurstelling) en een Dell AXIM X30 besteld...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023