Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13 december 2006, 13:37
k.tseeg
Guest
 
Berichten: n/a
synchronisatie

Ik word al bijna gek!!!.
Palm 515
Palm OS 4.1
OS NT 2000
Office 2003
Palm Desktop 4.1.4
Pocket Mirror 3.1.10.0 Profesional XT
Na installatie Office 2003 (van 2000) geen sync meer mogelijk. Uit eindelijk (er is veel in de tussentijd gebeurt) heb ik mijn Palm een harde reset gegeven en is dus helemaal maagdelijk. Desktop geinstalleerd zo ook Pocket Mirror. In Palm Desktop user aangemaakt en in Hotsync manager van alle conducts de action ingesteld. Alles staat op Do Nothing behalve Quick Install, Install, Install service templates, Install to card en system. En natuurlijk de 4 outlook items (calender, contacts, tasks en notes) deze staan op desktop overrides handheld. NA een sync zegt de palm in zijn log de datum en tijd van de last hotSync operation en de machische woorden 'OK System' .Niks geen outlook synchronistatie. Ik heb van alles geprobeerd maar kom niet verder. Dit forum is mijn laatste strohalm anders denk ik dat mijn Palm515 vliegles gaat krijgen. (ondanks dat hij mij al jaren trouwe dienst heeft bewezen. Wie o wie
Groet Frank
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 december 2006, 19:34
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Probeer het eens met Pocketmirror Standard.
Even bij Chapura gekeken, daar kon wel eens de hik in zitten.
Je kunt daar ook even bij de Faq's gaan graven.
Succes!

Groet,
Frits
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 december 2006, 19:59
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Frits heeft gelijk, je hebt een andere versie van PocketMirror nodig. De XT versie is alleen voor moderne PalmOS-pda's met de nieuwe Agenda en Contacts-applicatie. Dus niet voor jouw 'oude' m515.
PocketMirror Standard heeft geen opties om bijvoorbeeld met subfolders te werken, daar heb je PocketMirror Professional voor nodig (maar dus geen XT-versie!)

Laatst gewijzigd door jean-paul; 14 december 2006 om 08:17. Reden: taalfoutje
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 december 2006, 08:03
k.tseeg
Guest
 
Berichten: n/a
Heren, mijn dank is heel groot. Het TX verhaal was waarschijnlijk de boosdoender. Ik heb een ander pocket mirror aangeschaft en het werkt nu naar behoren. Nogmaals dank.
Groet Frank
Met citaat reageren
  #5  
Oud 14 december 2006, 08:17
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Mooi toch Blijf vooral posten, en niet alleen met problemen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023