Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09 mei 2004, 18:30
GaryF
Guest
 
Berichten: n/a
Question Wie weet hoe je III series hardware kunt gebruiken op een Tungsten T3?

Hoi!

Van mijn [nieuwe] werkgever kreeg ik een Tungsten T3

Maar eh... ik had [privé] al een Palm IIIxe. Daarbij heb ik een PalmPix en een GoType! keyboard van LandWare.

Nu wil ik graag de PalmPix en GoType! blijven gebruiken, maar de connectoren zijn veranderd. De III deed het nog 10 pins, de T3 heeft er stukken meer!

Weet iemand een oplossing? Iets met een verloopkabel? Of een IrDa unit die ik aan de PalmPix of GoType! kan verbinden?

Ik kan natuurlijk wel typen op mijn III en dan beamen naar mijn T3, maar da's omslachtig en een hoop gesjouw.

Wat de PalmPix betreft: weet iemand hoe je kunt oplossen dat Pix zich niet laten beamen van PalmPix naar TungPix?

Hartelijk dank alvast!

Groeten, Gary
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 mei 2004, 18:54
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Volgens mij gaat dat niet lukken. Zelfs al weet je op de een of andere manier connectie te maken, dan zul je nog drivers moeten hebben die geschikt zijn voor OS5 voor de twee apparaten, die er niet zijn...
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 mei 2004, 14:48
bjornkeizers's schermafbeelding
bjornkeizers bjornkeizers is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Totaal onmogelijk. De PalmPix heeft een andere connector en een andere vorm, en ik neem aan dat de gotype ook een speciale connector heeft. Bovendien zullen de drivers zo oud zijn dat ze niet compatible zijn...

Er denk dat er niets anders op zit dan een nieuw keyboard kopen. Ik zou dan wel een IRDA keyboard nemen om dit in de toekomst te voorkomen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 mei 2004, 21:53
GaryF
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb Antwoord van LandWare: géén OS 5 drivers...

Dankjewel beiden. Ik heb LandWare gemaild. Hun antwoord: "The GoType driver will not work with OS 5. At this time, there are no plans to support OS 5 handhelds with the GoType."

Overigens blijkt de connector geen probleem te zijn. Via http://www.midwestpcbdesigns.com/order.htm zijn verschillende verloopconnectoren te bestellen. Van III naar V en omgekeerd en nog meer fraais. Handig om te weten, maar voor mij dus geen oplossing.

Ik zal mijn werkgever maar proberen te overtuigen dat ik met een Palm Ultra Thin Keyboard nóg productiever ben tijdens het woon-werkverkeer met de NS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023