Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 januari 2003, 13:28
marlies
Guest
 
Berichten: n/a
sybc-probleem met outlook en xp

Met een nieuwe computer met XP en een nieuwere versie van outlook werkt de hotsync met mijn palm IIIc niet goed meer. Bij synchronisatie van het adresboek vraagt outlook bij elk adres of ik toestemming wil geven voor bewerken van adressen. Waarschijnlijk een soort van virusbescherming.
Nieuwe versie van palmOS gedownload (nu 3.5.3)in de hoop dat dit het probleem zou oplossen. Maar nee, het probleem bestaat nog steeds en nu zijn ook al mijn afspraken zowel in outlook als op de palm dubbel genoteerd.
Hoe krijg ik dit er weer uit?
En hoe kan ik zonder gedoe mijn adressen synchroniseren?

Marlies
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 januari 2003, 15:46
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Heb je al de nieuwste Palm Desktop gedownload? Dat is versie 4.1 en ik neem aan dat je voor de synchronisatie tussen Outlook en je Palm Chapura Pocketmirror gebruikt? Zoek binnen de instellingen even naar de optie om ervoor te zorgen dat je die schermpjes niet meer krijgt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023