Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13 augustus 2004, 22:39
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Mobiele "MP3 op CD" naar "SD/MMC Card " kopieerder/speler


" Update!! Link werkt nu wel!! "

Ja verzin hier maar eens een titel voor
Ik zal het proberen uit te leggen

Voor alle Palm eigenaars die regelmatig muziek luisteren op hun Palm maar met het probleem zitten dat de bron van hun MP3tjes ( meestal de thuiscomputer) niet mee op reis is, is er nu een oplossing.
Namelijk de ROADSTAR mobiele audio-professional met kaartsleuf!
De speler is voorzien van een CD speler met CD/OGG Vorbis/WMA/ en MP3 weergave en is voorzien van een SD en MMC kaartsleuf.
De belangrijkste mogelijkheid (voor Palm bezitters)is die van het kopieren van CD naar SD of MMC kaart zonder tussenkomst van een computer. ( Directe Codering)

ROADSTAR PORTABLE CD/MP3PLAYER




Nu zul je denken wat moet dit apparaat nu op het forum van Palmclub, heel simpel: ik gebruik mijn Palm Tunsten E vaak om te luisteren naar muziek, maar ik ben soms niet in de gelegenheid om nieuwe muziek op de SD kaart te zetten.
Op een "CD-R 80min" passen makkelijk 400 nummers (OGG Vorbis-64 kbps) die je met dit apparaat makkelijk kan kopieren naar een SD kaartje zo bespaar je kosten op de nogal dure 512 mb of 1 gig kaartjes.

En jah, je kunt dan ook zeggen waarom zou je dan nog muziek luisteren op je Palm terwijl je deze MP3 speler hebt, maar ik zie het meer als een tussen station wanneer je liever de MP3 CD speler in je tas of op je vakantie adres laat.

Gegroet Jelmer
__________________
Palm
Palm M105 -> Tungsten E -> Tungsten T3 -> Treo 600 -> Treo 650 + Lifedrive -> Treo 750 + Palm TX -> Treo Pro

Laatst gewijzigd door jempen; 14 augustus 2004 om 22:24.
  #2  
Oud 14 augustus 2004, 07:01
Erik4281
Guest
 
Berichten: n/a
Misschien een stomme vraag, maar zijn er ook van dit soort dingen (of met harde schijf) die zowel SD als MemoryStick(Pro) ondersteunen?

En dan gaat het mijn voornamelijk om het schrijven van de CD/HD naar de SD/MS, dat blijkt namelijk nogal een lastig punt te zijn. Apparaten die alleen andersom werken (SD/MS naar HD/CD) heb ik namelijk al verschillende gezien, maar zoiets dus nog niet.

PS: De linkt werkt niet goed... deze
http://www1.nl.conrad.com/scripts/wg...c=X&~cookies=1 wel, maar dan moet je effe op het plaatje van dat ding klikken.

Laatst gewijzigd door Erik4281; 14 augustus 2004 om 07:06.
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023