Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 augustus 2004, 19:10
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Bluetooth verbinding TH55 en Nokia 6230

Over enkele dagen dien ik mijn Nokia 6310i in te leveren en krijg ik een 6230. Nu lees ik op diverse fora alarmerende berichten over het Bluetooth pairen van de TH55 en deze Nokia. Ik heb Sony inmiddels om advies gevraagd maar had het net zo goed aan m'n groeteboer kunnen vragen....dan had ik in ieder geval een antwoord gekregen. Heeft één van jullie deze combinatie....en vooral...hoe werkt het?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 augustus 2004, 18:00
jvanderveld
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

Doe van mij de groenten aan je groeteboer.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 augustus 2004, 18:07
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Bij ons hebben ze geen groeteboer

Volgens dit forum moet het lukken (zie laatste post).
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #4  
Oud 31 augustus 2004, 18:34
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Ik heb inmiddels een antwoord gevonden, eigenlijk op de site van Palmone. De TH55 blijkt niet over de juiste SMS drivers te beschikken welke kunnen communiceren met mijn 6230. Internet en mail gaat behoorlijk goed (al vind ik Bluetooth slechter geimplementeerd dan in mijn oude 6310)maar SMS zorgt steevast voor problemen.....dat doet het namelijk gewoon niet....ergo....ik moet weer een systeempassword invoeren (van de Nokia) zodra ik het sms programma heb gebruikt. Nadien moet ik opnieuw alle BT connectie instellingen maken voordat ik weer kan mailen en internetten.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 oktober 2004, 10:11
Graf Zum Kotzen's schermafbeelding
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
Forumbikkel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 24 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 183
Unhappy Clie en Nokia 6230

Hallo Carel,

Heb je al een oplossing gevonden voor de bluetooth koppeling tussen de Nokia 6230 en je Clie. Ik heb ook zo'n Nokia gekregen van mijn werk (wat een prutapparaat) en Internetten via GPRS en smssen via de NX73V lukt mij niet. Met mijn SE Z600 had ik nooit problemen.

Groet, GZK
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 oktober 2004, 11:50
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Re: Clie en Nokia 6230

Citaat:
Op 21-10-2004, om 10:11 heeft Graf Zum Kotzen dit gezegd in bericht #5
Hallo Carel,

Heb je al een oplossing gevonden voor de bluetooth koppeling tussen de Nokia 6230 en je Clie. Ik heb ook zo'n Nokia gekregen van mijn werk (wat een prutapparaat) en Internetten via GPRS en smssen via de NX73V lukt mij niet. Met mijn SE Z600 had ik nooit problemen.

Groet, GZK
Zal helaas voorlopig niet lukken. Ik heb e-mail contact gehad met PalmOne en zij zeggen bezig te zijn met drivers maar of deze Nokia er bij zit en wanneer het allemaal klaar is staat nog in de sterren....voorlopig in ieder geval niet. Het aantal klachten neemt ook toe...koop je een nieuwe T5...werkt 't ding alleen goed samen met een paar "oude" nokia's. Ik erger me dan ook mateloos aan deze opstelling van PalmONe.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 21 oktober 2004, 16:47
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Mijns inziens zou PalmSource voor de drivers moeten zorgen of anders de fabrikant van de gsm zelf. Dell en HP hoeven dat zelf toch ook niet te doen bij hun PocketPC's?
Met citaat reageren
  #8  
Oud 21 oktober 2004, 21:33
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Citaat:
Op 21-10-2004, om 16:47 heeft domo dit gezegd in bericht #7
Mijns inziens zou PalmSource voor de drivers moeten zorgen of anders de fabrikant van de gsm zelf. Dell en HP hoeven dat zelf toch ook niet te doen bij hun PocketPC's?
Het zal op deze wijze niet zo heel lang meer duren voordat het Palm OS geen enkele ondersteuning meer heeft voor in de winkel verkrijgbare gangbare GSM toestellen en word je voor een beetje connectiviteit afhankelijk van eBay of marktplaats
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023