Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25 februari 2007, 17:57
Patrice
Guest
 
Berichten: n/a
Update probleem Perfect Passenger.....

Hallo daar ben ik weer....

Ik ben dankzij eerdere hulp van mede forum gebruikers alweer wat verder gekomen.
Heb Filez succesvol geinstalleerd.
En via Total commander is het me gelukt om de DGM bestanden te verwijderen. (deze heb ik als backup op mijn computer gezet)
Daarna heb ik volgens de (sumiere) aanwijzingen van Perfect passenger eerst v2.0A en daarna v2.0B geinstalleerd.
Dit heb ik gedaan via Quick install, het lukte niet via Total Commander, want ik kon die update (file) daar niet mee vinden.

Enfin......toen ik op de Digi-Map klikte kreeg ik de melding: Geen kaarten gevonden a.u.b. installeren.
Maar waar haal ik die kaarten dan vandaan? Deze zouden toch bij die nieuwe update moeten zitten?
Als ik via Filez kijk naar de files, zie ik wel verschillende files staan die met de Digi-Map te maken kunnen hebben.
Maar A weet ik niet welke files dat zijn en B als ik probeer zo een file naar de PP-Secure Digitalkaart te "moven" krijg ik de melding: This operation allows only files to be selected (Digi-Map).

Kortom....ik snap er echt geen hout van. Ik heb dit forum al af gezocht maar kan het niet zo goed vinden.
Al met al ben ik al een hele tijd bezig met, volgens mij, iets simpels

Patrice
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023