Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 september 2003, 13:50
hoog
Guest
 
Berichten: n/a
agenda centraal

ik wil met mijn sony clie synchroniseren naar outlook en wil dat het cenraal komt te staan zodat collega`s dit ook kunnen zien.
Andere collega`s moeten hetzelfde kunnen.
Hoe moet ik dit aanpakken??
Weet iemand hoe dit moet of waar ik de informatie kan vinden????
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 september 2003, 15:51
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Jullie moeten dan Microsoft Exchange Server aanschaffen (als jullie dat al niet hadden) want dit is meer een truukje binnen Microsoft Outlook & Exchange Server en niet van Palm.

Zodra je je calendars geshared hebt met elkaar, zie je ook daadwerkelijk elkaars afspraken binnen Outlook. Sync je nu je Palm met je Outlook, zal hij deze afspraken overnemen binnen de Palm. En zo loopt iedereen vrolijk en gesynchroniseerd rond, geen moeite meer om afspraken te plannen e.d. Alle Palms & Clié's doen dit automatisch.

Wellicht dat er een systeembeheerder is binnen jullie bedrijf die de mogelijkheden van een exchange server wil bekijken?

Zoeken naar: exchange server
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 september 2003, 16:41
fbeele
Guest
 
Berichten: n/a
Een andere oplossing (buiten MS Exchange) is Public Outlook. Dit programma 'deelt' de pst-mappen op een locatie, waarbij verschillende gebruikers (via hun Outlook-programma) deze gedeelde mappen (agenda, taken, e-mail, enz) zien. Er kan een demo gedownload worden via www.publicoutlook.nl of www.publicoutlook.be

Ben zelf dit programma nog aan het uittesten, ziet er in orde uit en via bv Chapura pro valt er ook te synchroniseren met verschillende gedeelde agenda's.

Groeten,

Frederic
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023