Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 november 2001, 16:20
Niels
Guest
 
Berichten: n/a
Question Sync met Windows2000 lukt niet

Wie weet raad?

Ik ben een half jaar lang gelukkige gebruiker geweest van een Palm, dagelijks sync-en ging prima. Toen kreeg ik een nieuwe laptop van de baas met Windows 2000 ipv. Windows 97. Uiteraard hadden ze braaf alles wat met Palm te maken had er af gegooid. Ik heb Palm opnieuw geinstalleerd en krijg nu iets raars:
-Mail synchroniseert wel
-Databases ook (bijv. KM-registratie)
-Al de rest (agenda, notes, tasks, contacts) niet, maar ik krijg geen foutmelding.

Ik snap er geen hout van.

Niels
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 november 2001, 16:29
bdobbels
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Kun je iets preciezer zijn? - dan kunnen we je beter helpen! Syncen doe je niet met Windows2000, maar met bijv. PalmDesktop, of Outlook2000.

Waar komen je agenda, contacts, todos enz nu NIET terecht? Niet in PalmDesktop (maar misschien in Outlook?), of niet in Outlook (maar misschien wel in PalmDesktop?), of gebruik je misschien Netscape Messenger?

Heb je al gekeken wat je Hotsync logfile zegt?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 november 2001, 10:08
Niels
Guest
 
Berichten: n/a
Het lukt mij niet om te Syncen met Outlook 2000. De logfile geeft aan dat de synchronisatie prima verliep, maar ondertussen als ik vervolgens in mijn Palm kijk, is er niets veranderd. Wel ga ik naar aanleiding van jouw antwoord nog eens kijken naar de installatie: checken of het niet zo geinstalleerd is dat er alleenmaar met Palm Desktop wordt gesynchroniseerd.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 november 2001, 07:46
gkey
Guest
 
Berichten: n/a
Het klinkt alsof bij jou de instellingen voor de sync niet goed zijn ingesteld in Hotsync Manager.

Om dat te controleren ga je naar de het icoontje van de hotsync manager en klik met je rechtermuisknop en selecteer je custom. Kijk daar eens hoe de je instellingen voor addressbook, todo etc staan. Voor optimaal gebruik zou er moeten staan: synchronize the files...

Gijs
Met citaat reageren
  #5  
Oud 27 november 2001, 08:02
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Welke applicatie gebruik je om de gegevens tussen je Palm en je Outlook te synchroniseren? Is dat bijvoorbeeld Intellisync? Of gebruik je een andere?
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023