Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 december 2000, 00:15
barend
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Mijn Palm III lijkt het na bijna 2 jaar begeven te hebben. Het begon met een fenomeen wat het best te beschrijven valt als algehele dementie. De palm was helemaal dood. Batterijen waren compleet leeg en niets reageerde meer. Nieuwe batterijen leken de palm goed te doen. Echter bij een kleine druk op de case (beetje draaien (torsie)) en hij was weer uit en was weer alles vergeten (behalve de software in het ROM). Na een reset (harde met het penneke aan de onderkant) startte hij weer op. Maar naar een beetje draaien viel hij weer uit. Vannavond de palm opgemaakt. De main geheugenmodule eruit gewipt en er weer in gestopt en nu is het nog erger. Hij start niet meer op en ik krijg helemaal geen beeld meer. Als ik de batterijen er in stop gaat het beeld aan (het backlite beeld) en voor de rest niets. Dit blijft hij doen, net zolang totdat ik hem weer hard reset met het pennetje. Dan blijft hij door. Als ik het pennetje in de palm druk en ingedrukt houd dan bijft het groene scherm groen. als ik het loslaat wordt het weer zwart. Wat te doen? Hoelang geeft PALM garantie? Kan ik hem ter reparatie opsturen? Of kan ik beter voor een nieuwe palm gaan sparen.
Waar zou ik nog naar kunnen kijken? Optisch lijkt hij niet echt stuk ofzo.

Alvast bedankt voor antwoord,

Barend
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 december 2000, 20:09
barend
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy antwoord

Heeft niemand een goede tip of een idee?

Barend
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 december 2000, 07:13
microkid
Guest
 
Berichten: n/a
Probeer eens http://www.sfinx.demon.nl/palm/. Zij repareren Palm's tegen schappelijke prijzen. Heb er prima ervaring mee.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 december 2000, 09:52
Jeroen Droogh
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow dooie palm

hoi barend,

Ik heb als ik het zo lees hetzelfde probleem als jij met mijn palm. Ik kon hem opsturen naar palm zelf, dan kreeg ik een "nieuwe" (maar niet echt nieuw zei hij) maar dat zou mij $100 kosten. Vind ik toch een beetje veel.

Heb jij er al wat meegedaan? tips ?

Bedankt,
Jeroen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023