Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 maart 2005, 13:54
sebasje58
Guest
 
Berichten: n/a
Zire 72 Ruis

Als ik muziek lusiter op me zire 72 hoor ik een hele irritante ruis er door heen.
Ik speel me muziek af op pocket tunens en realplayer maar er is geen verschil.
Weet iemand een oplossing
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 maart 2005, 13:59
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Zijn je muziekbestanden wel van een goede kwaliteit? Het kan natuurlijk zo zijn dat je een cd niet goed geript hebt bijvoorbeeld om ruimte te besparen.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 maart 2005, 14:04
sebasje58
Guest
 
Berichten: n/a
Jaah, op ik heb precies dezelfde bestanden op een mp3 speler gezet en daar was het niet bij.
Ook heb ik de oordopjes op andere apparaten getest en heb ik ook andere oordopjes op de palm gezet maar geen verschil.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 maart 2005, 15:56
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Controleer je volume-regeling. Als het te hard staat dan krijg inderdaad een storende ruis.

Ik weet dat AeroPlayer de mogelijkheid heeft om het geluid extra op te voeren. Dit komt de kwaliteit zeker niet ten goede...

Succes ermee!

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #5  
Oud 04 maart 2005, 20:52
sebasje58
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb het juist zacht staan zodat niemand anders er last van heeft dus dat is het probleem ook niet wie weet er wel een goedde oplossing?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 04 maart 2005, 21:13
Richie
Guest
 
Berichten: n/a
Heb zelf ook een Zire 72 en ik heb geen last van ruis tenminste niet echt storend, de muziek overstemd het geheel, De ruis is eigenlijk alleen hoorbaar wanneer er geen muziek gespeeld wordt. Ik gebruik real player en mmplayer en zeker onder mmplayer is het geluid van goede kwaliteit ook bij afspelen van films.

Laatst gewijzigd door Richie; 04 maart 2005 om 21:28.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 05 maart 2005, 02:09
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul

Laatst gewijzigd door jean-paul; 05 maart 2005 om 04:08.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 22 januari 2007, 21:18
Jiaojiang
Guest
 
Berichten: n/a
Hey,

Net zoals jullie heb ik ook ruis op mijn Zire72.
Het viel mij op dat als je in preferences sound ' ALL OFF ' aanklikt en je je Zire dan terug opstart het ruis gedaan is.
Het ruis wordt volgens mij veroorzaakt wanneer er geluid wordt afgespeeld.
Test het zelf maar uit. Je zal zien dar er dan geen ruis meer opzit, maar wanneer je dan de MP3player aanzet komt het ruisen spontaan terug.

Ook al is dit antwoord misschien niet nuttig en is hier al 689 dagen al niet meer gepost, toch wilde ik het even posten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023