Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 juli 2001, 14:15
barend
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Hallo allemaal,

Ik ga zondag op vakantie naar India en nu heb ik een palm III XE met een GPS ontvanger (randmacnally ding). Ik ga waarschijnlijk ook stukjes buiten wandelen in de bergen en nu zou ik het leuk vinden om mijn route te tracken en dit later op een kaart te laten plotten. Kan dit met de palmpilot? Ik heb gekeken naar tracker van gpspilot maar die is er alleen in demo versie en die kan ik niet meer kopen voor die tijd. Zijn er ook alternatieven beschikbaar? Zijn er software proggels die ik zeker moet meenemen op z'n lange reis.

Heeft iemand een heel India specifiek stuk software wat handig kan zijn?

alvast bedankt groeten Barend
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juli 2001, 14:33
Dutchgrover's schermafbeelding
Dutchgrover Dutchgrover is offline
gewoon lid
Voornaam: Peter
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 26 juni 2001
Locatie: Eindhoven
Berichten: 156
Hoi, ik heb zelf een garmin gps en gebruik het palm programma gpilots. Hier kun je perfect waypoints, routes en ook tracklog mee uitwisselen. Het programma is echter specifiek voor garmin en gebruikt het garmin protocol om te communiceren. Dat zal bij jou gps wel niet kunnen.
Op de volgende link vindt je erg veel gps software voor het palm platform. Misschien zit er iets bruikbaars tussen.
http://celia.mehaffey.com/dale/pilotgps.htm
Ik heb niks india's specifiek. ik heb wel een route met waypoint rondom anapurna in nepal maar daar heb je in india niet zoveel aan.
Waar ga je trouwens naar toe in india? Ik ben zelf van plan om binnenkort de korakoram highway te gaan fietsen van pakistan naar china. Als iemand hier nog GPS informatie van heeft houd ik me aanbevolen.

Groeten, peter
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 juli 2001, 15:42
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Tourmate leuk?

http://www.palmix.itil.com/newpalmix...hindi_home.htm

jp.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023