Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 05 december 2002, 14:50
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Citaat:
Maar ter info, het is prima doorgedrongen, het is alleen zo dat ik er dus een andere mening op na hou dan jij, en dat schijnt bij jou niet door te dringen?
Het boeit niet zoveel wat jouw (of mijn) mening in deze is. Het gaat om de onafhankelijke test resultaten. Niet over wat een enkel individu aan specifieke wensen heeft. Ze proberen iets te vinden wat voor de grote doorsnee een goed apparaat zou zijn. Ik vraag me echt af welke modellen ze anders hadden moeten kiezen als beste en goedkope keus.

Dat die tests voor wat meer ervaren mensen (of mensen met specifieke wensen) nauwlijks iets toevoegt heb ik ook al beaamd. Voor mensen die nog geen idee hebben van wat ze willen en/of nodig hebben geeft het duidelijk wel een goede stap in de richting.

Voor zover ik kan nagaan heeft een doorsnee gebruiker met de beste koop van de consumentengids echt zelden een miskoop. Die tests zijn altijd nog een stuk beter dan de adviezen in de winkel. Anders stappen ze een winkel in en dan gaan ze met een Ipaq van €800 naar huis.

Ik denk dat we gewoon vanuit een andere richting denken. Jij denkt meer van jezelf uit (wat jouw mening is) en ik denk meer vanuit de doelgroep van de consumentengids (de mensen voor wie ze de test maken). Die test sluit inderdaad voor geen meter aan bij jouw mening (bij de mijne overigens ook niet echt), maar ik denk wel dat hij aansluit bij de wensen van de doelgroep.
  #42  
Oud 05 december 2002, 15:10
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Wat ze volgens mij het beste hadden kunnen doen is de PDA's los van elkaar beschrijven.
Maar wat ik echt een misser vind is dat ze niet wat dieper op de besturingssystemen zijn ingegaan, de keus van besturingssysteem is toch wel het eerste wat je gaat overwegen voor de aanschaf van een PDA.
Ik denk dat als die dingen gebeurd waren en alle beschikbare modellen waren getest het een stuk makkelijker zou zijn voor de lezer een keus te maken.
  #43  
Oud 05 december 2002, 15:18
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Daar dacht ik eerst ook even, maar als ze het los gaan beschrijven heb je nog steeds geen keus. Het zijn toch dezelfde apparaten. Ze gaan ook niet de trinitron TV's van Sony (en wie nog meer) los testen en dan die van de andere soorten beeldbuizen in een aparte test.

Ze leggen best nog wat uit over de keuze van het OS. Veel meer zou je er toch niet over kunnen zeggen? Nou ja het kan wel, maar het zal niet veel toevoegen.
  #44  
Oud 05 december 2002, 16:46
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Die test sluit inderdaad voor geen meter aan bij jouw mening (bij de mijne overigens ook niet echt), maar ik denk wel dat hij aansluit bij de wensen van de doelgroep.
Laten we het daar dan maar op houden...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023