Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 december 2004, 22:23
Benn
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Perfect passenger update

Hallo,

Wellicht zijn er mensen met hetzelfde probleem.
Ik heb zojuist Perfect passenger update 1.4 gedownload. Nu heb ik een palm T3. voorheen hoefde je met een palm niet teregistreren. Met deze laatst versie van PP moet dat wel. Maar....ik heb de verpakking waar het serienummer op staat al een jaar geleden weggegooid.

Inmiddels heb ik PP al een mail gestuurd, maar wellicht dat er hier mensen zijn met hetzelfde probleem en mischien een oplossing.

Alvast bedankt!
Ben
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 december 2004, 23:37
Steel Toes
Guest
 
Berichten: n/a
Voor de registratie heb je de originele verpakking niet nodig.

Als je PP opstart dan krijg je een paar codes te zien. Deze codes moet je invoeren op de site van PP. Daarna krijg je een serie nummer welke je kan gebruiken om de registratie af te ronden.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 december 2004, 23:45
Benn
Guest
 
Berichten: n/a
Tnx

Bedankt,

Ik had het niet gezien!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 december 2004, 10:11
Spooks's schermafbeelding
Spooks Spooks is offline
Lid
Voornaam: Niels
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 15 december 2003
Locatie: Soesterberg
Berichten: 49
Unhappy

heb ook 1.4 er opgezet net maar hij zegt steeds voor optimaal functioneren met uw routekaarten download version 1.3B???? ben ik nou dom of mis ik iets?? en daar integen als ik een route plan slaat die vast hebben daar meer mensen last van of doe ik iest verkeerd met instaleren
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 december 2004, 12:16
Spooks's schermafbeelding
Spooks Spooks is offline
Lid
Voornaam: Niels
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 15 december 2003
Locatie: Soesterberg
Berichten: 49
Citaat:
Op 10-12-2004, om 11:11 heeft Spooks dit gezegd in bericht #4
heb ook 1.4 er opgezet net maar hij zegt steeds voor optimaal functioneren met uw routekaarten download version 1.3B???? ben ik nou dom of mis ik iets?? en daar integen als ik een route plan slaat die vast hebben daar meer mensen last van of doe ik iest verkeerd met instaleren
ik zie nu dat de 1.4 version weer van de site is verdwenen nadat ik ze gemailt heb dus der zal dan wel iets nog niet helemaal kloppen ben maar weer even terug gegaan naar version 1.3
Met citaat reageren
  #6  
Oud 10 december 2004, 12:20
Benn
Guest
 
Berichten: n/a
mail

Hmmm....Ik had ze ook al gemaild...vroeg me al af waarom ik maar geen antwoord kreeg.

Even geduld nog dan maar...
Met citaat reageren
  #7  
Oud 13 december 2004, 07:52
RadR
Guest
 
Berichten: n/a
Prettig om te lezen dat ik niet de enige ben. Ook ik heb op m'n T3 PP 1.4 geinstalleerd en ook bij mij kwam de reeds eerder genoemde opmerking omtrent Versie 1.3b op het scherm. Ook direct een mail gestuurd. Inmiddels dus vernomen dat deze versie al niet meer op hun site staat. Ben benieuwd. Als het in dit geval ook zo voorspoedig gaat als de in het begin van dit jaar aangekondigde europese versie dan zal het nog wel even duren.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 13 december 2004, 12:43
spud spud is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 182
Met dit soort (gebrek aan) dienstverlening kan PP toch nooit concurreren met TomTom.

Ik ben toch sterk aan het denken om toch maar voor een Treo 650 te sparen en daar TomTom met bluetooth GPS muis op te draaien.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 15 december 2004, 18:32
Benn
Guest
 
Berichten: n/a
1.5

1.5 is net uit...
werkt netjes hoor!
Met citaat reageren
  #10  
Oud 16 december 2004, 00:01
bafplus's schermafbeelding
bafplus bafplus is offline
altijd zin in een Treo
Voornaam: bart
Model: Handspring Treo 600
 
Geregistreerd: 05 juni 2004
Locatie: noordwijk
Berichten: 88
idd, net ff de verbeterde 1.5 gedownload.
voor mijn versie moest ik 1.5b hebben maar dat gaf tie netjes aan, als ik straks van mn werk naar huis ga gelijk ff de 3D testen.
zo op het eerste gezicht ziet het er goed uit, installatie ging ook verbazend makkelijk.
__________________
Met citaat reageren
  #11  
Oud 16 december 2004, 08:24
spud spud is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 182
Ligt het aan mij of mis ik in v1.5 functionlaiteit die er in v1.4 wel was (of gewoon niet werkt in 1,5)??

Volgens mij kon je daar:
- Verplaatsen van kaart met de stylus
- Tonen van straatnamen als je er met de stylus op tikt
- "inzoomen" op straat, het klikken op ">12" bij de gevonden straatnaam

Dat werkt met v1.5(B) niet meer.
Hebben hier meer mensen last van? Ik heb trouwens een Treo 600.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 18 december 2004, 21:29
martinique
Guest
 
Berichten: n/a
vreemde horizontale balken bovenin bij 3D

Ik heb PP 1.5 geladen en het werkt.
Alleen heb ik bovenin beeld bij 3D weergave vreemde roodzwarte balken. Ben ik de enige met dit probleem???
Met citaat reageren
  #13  
Oud 19 december 2004, 13:54
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Op 16-12-2004, om 09:24 heeft spud dit gezegd in bericht #11 Ligt het aan mij of mis ik in v1.5 functionlaiteit die er in v1.4 wel was (of gewoon niet werkt in 1,5)??
PerfectPassenger volgt de updates van Digimap op de voet. Mijn antwoorden zijn gebaseerd op de nieuwste versie V2.5 van Digimap.
Citaat:
- Verplaatsen van kaart met de stylus
Dit zou nog steeds moeten werken, alhoewel iets moeizamer. Ook centert de zoomfunktie steeds rond het schermmidden en niet meer om een aangestipte positie.
Citaat:
- Tonen van straatnamen als je er met de stylus op tikt.
Dit zou nog steeds moeten werken. Voor straten met huisnummers, zie je ook het nummer oplopen van het begin naar het einde van de straat en even of oneven nummers naargelang de kant van de straat.
Citaat:
- "inzoomen" op straat, het klikken op ">12" bij de gevonden straatnaam.
Dit schijnt niet meer te werken. Je dient het huisnummer in te vullen en dan wordt automatisch een interpolatie voor de positie in de straat uitgevoerd. Straten zonder nummers navigeren altijd naar het midden.

Ik heb gehoord dat het opzoeken van steden op de overzichtskaarten van Europa niet meer zou werken en er ook niet meer naar genavigeerd kan worden.
Citaat:
Op 18-12-2004, om 22:29 heeft martinique dit gezegd in bericht #12 Alleen heb ik bovenin beeld bij 3D weergave vreemde roodzwarte balken. Ben ik de enige met dit probleem???
Nee, dat is de nachtelijke hemel. In de dag is dit blauw-turqoise en de witte of gele cirkel is de maan of de zon. Met de toets links en rechts van de 5 way knop (bij aangesloten GPS) kan je het perspektief instellen en de balken doen verdwijnen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News

Laatst gewijzigd door ghia; 28 december 2004 om 16:43.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 31 december 2004, 13:30
obelix
Guest
 
Berichten: n/a
De nieuwe versie 1.5 werkt bij mij tot op heden probleemloos.
Dat je het scherm met de styles niet meer kunt verschuiven had ik ook, maar kennelijk is dat alleen in 3d weergave.
In 2d lukt dit bij mij wel.
Met citaat reageren
  #15  
Oud 04 januari 2005, 22:47
pvc pvc is offline
Lid
Voornaam: G
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 20 december 2003
Locatie: Maasmechelen Belgie
Berichten: 33
PPassenger

Heb eerst enkele problemen gehad met PP, maar op mijn mails kreeg ik binnen de 24 u antwoord. Na de update 1.5 op een Zire71 werkt bijna alles perfect, alleen de POI'S op bestemming werken niet naar mijn zin. Op +/- 70.000 km met deze gps ben ik vrij tevreden. Ikheb wel zo'n advanced carholder aangeschaft, want de zuignap was na enkele weken al naar de ....
Alleen wacht ik al een hele tijd op gedetailleerde kaart van Frankrijk.
Het nieuwe 3D beeld op mijn zire is best mooi om te zien.
Met citaat reageren
  #16  
Oud 24 januari 2005, 10:23
Murgen
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb 1.5 vrijdag geinstalleerd en gister een dag gebruikt. Een hele forse vooruitgang! De 2D weergave is duidelijker dan in 1.3 en de 3D voelt aan als een cadeautje.

Ik heb de indruk dat de Palm in 3D langzamer is geworden bij het herberekenen van de route en jammer dat 'de dame met de stem' er nog inzit.

Verder heel fijn dat je ruim een half jaar na aanschaf door een gratis update opeens het gevoel hebt iets heel nieuws te gebruiken.
Met citaat reageren
  #17  
Oud 25 januari 2005, 17:28
benno_mulch
Guest
 
Berichten: n/a
Digi mappen kwijt

Hallo ik ben hier net nieuw. En ik heb jullie gevonden na lang surfen op het internet.
Ik ben namelijk mijn Mappen voor Perfect Passenger kwijt (nederland wel te verstaan) en ook de stemmen. Eigenlijk alles wat er op dat 128 MB kaartje hoort te staan. Dit omdat ik hem geformateerd heb. Nou weet ik dat er vrij simpel een backup gemaakt kan worden. van dat 128 MB kaartje. Ik bezit trouwens een Sony Clié T-35 daar zat ook Perfect Passenger bij!
Een heel vriendelijk verzoek aan iemand die deze Memory Stick ook heeft. Zou die een backup voor mij willen maken. Moet ik nog op een of andere manier aantonen dat ik echt wel een orginele Perfect Passenger heb?

Ik hoop wat te horen. Alsvast hartelijk dank voor de genomen moeite
Met citaat reageren
  #18  
Oud 25 januari 2005, 17:36
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Re: Digi mappen kwijt

Citaat:
Op 25-01-2005, om 18:28 heeft benno_mulch dit gezegd in bericht #17
Een heel vriendelijk verzoek aan iemand die deze Memory Stick ook heeft. Zou die een backup voor mij willen maken. Moet ik nog op een of andere manier aantonen dat ik echt wel een orginele Perfect Passenger heb?
Hallo Benno. Bij registratie op het forum ben je akkoord gegaan met de huisregels. Hierin staat onder andere:
Citaat:
Plaats geen links naar illegale software en stel er dus ook geen vragen over. Dit geldt natuurlijk ook voor serienummers, keys, cracks, etc.
Vragen naar kopieën van installatiecd's, developer-roms (uitgezonderd de ROMS die legaal op Palmsource zijn te verkrijgen) en ROM-backups (bv. via JackSprat) zijn ook niet in deze forums toegestaan.
Bij dezen je eerste en enige waarschuwing.

In jouw geval kun je het beste contact opnemen met Perfect Passenger zelf.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #19  
Oud 25 januari 2005, 19:41
cel
Guest
 
Berichten: n/a
digimappen kwijt

Ik heb het ook meegemaakt. Mijn kaartje raakte gecorrupteerd door er rechtstreeks op bij te schrijven via een Mac. Helemaal naar de Kloosterstraat. Backup terugzetten heeft geen zin want de beveiliging is weg.
Ben naar Perfect Passenger gereden (moeilijk te vinden zonder PP) en die hebben mij onmiddellijk een update op een vers kaartje gezet.
Werkt nu prima, zeker met versie 1.5B die bijna alle bugs van vroeger oplost.
Je kunt het kaartje ook opsturen maar dat duurt langer.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023