Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 augustus 2005, 20:19
knuppelhout knuppelhout is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 21 augustus 2005
Berichten: 27
Question Outlook, Palm TT en GSM syncen

Ik heb een Nokia 6230, een Palm Tungsten T en MS Outlook 2003. Ik kan met alle apparaten (onderling) prima de agenda, takenlijst en notities synchroniseren, waar het mis gaat zijn de contactpersonen.

Ik heb een adressenbestand in Outlook zitten met voornamelijk email-adressen, en de lijst in mn telefoon bevat vooral tel. nrs (en dus geen emails).
Wanneer ik sync (en daarbij de optie om contacten ook te syncen) komen al die personen met tel nr in de outlook-lijst te staan als nieuwe contacten, terwijl er vaak al een record van die persoon was, maar dan met email.
2e probleem is de andere kant op: die personen met email komen ook als aparte namen in mn tel te staan, terwijl ik op mn gsm alleen tel nrs gebruik. Das erg vervelend omdat ik dan een smsje wil sturen en dan een naam kies waar dan geen tel nr aan hangt.

Dus:
1 hoe kan ik in outlook meerdere namen samenvoegen tot 1? Dan zou ik daarna weer richting mn gsm kunnen syncen.

Oja, nog iets: in mn outlook adresbestand staan best veel namen waar ik geen tel nr van heb en die hoef ik dus ook niet in mn tel te hebben.
2 Hoe kan ik het voor elkaar krijgen om alleen de namen met een tel nr eraan naar mn telefoon te syncen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023