Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03 januari 2001, 21:50
dopey
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Ik kan al een tijdje met mijn siemens s35i en palm V het internet afstruinen maar ik wil het ook graat voor elkaar krijgen om gebruik te maken van mijn TELES 16.3 ISA isdn adapter. Aangezien mobiel bellen nog steeds een prijzige aangelegenheid is.
Ook zoek ik een manier om via het LAN van mijn werk (met internet toegang) met mijn palm mijn email op te halen.

Wie kan mij hiermee helpen ?????
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 januari 2001, 22:03
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Ik neem dus aan dat je Palm niet gewoon via een cradle aan een PC in het netwerk (op je werk) verbonden kan worden? Een extra cradle aanschaffen kan anders een oplossing zijn.

Verder zijn er oplossingen om via de netwerkverbinding van de PC met de Palm een netwerkverbinding op te zetten via de PC. Zie op deze pagina: http://www.palmclub.nl/tips/modem.html
(PilotNet en Mocha PPP)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 januari 2001, 22:09
dopey
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Ik heb wel een cradle maar kan die niet laten communiceren met die *^%(^%( Teles isdn adapter.
Er zou een progje Passthrue zijn maar dat kan ik echt nergens vinden
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 januari 2001, 12:11
Eelco Eelco is offline
Lid
Model: Palm m500
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Geldrop
Berichten: 17
Er is wel een progje Mocha w32 ppp. Als je windows draait op je pc is dit het makkelijkste programma dat ik ken om een palmpje te verbinden met een netwerk via een computer die aan een netwerk hangt (zowel echt netwerk als bijv dial-in via een modem)
Te downloaden bij oa Palmgear.

Succes, Eelco
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 januari 2001, 21:56
dopey
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

Ik heb het nog eens met MochaSoft PPP geprobeerd en nu werkt het wel... Waarom dan de vorige keer niet ??? What the *&^k who cares...
Met citaat reageren
  #6  
Oud 08 januari 2001, 16:03
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Question Waarom doe je dat?

Ik kan het even niet volgen hoor. Waarom via de cradle en extra PC software op je kleine Palm schermpje internetten,
terwijl de PC met groot scherm en browser die je op dat moment ook voor je neus hebt internetten veel beter gaat?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 08 januari 2001, 20:07
Michel1973 Michel1973 is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 08 januari 2001
Berichten: 18
Waarom

Ik gebruik mijn thuis pc ook om met mijn palm op internet te komen. De reden voor mij is eigenlijk erg simpel.
Wanneer ik een site in avantgo heb staan en besteed teveel tijd om elke keer te hotsyncen dan bekijk ik hem via de pc. Dan blijft die site ook meteen in je online cache-manager staan. Hoef je dus niet te hotsyncen met avantgo en je hebt je bericht toch in je palm staan. Ik gebruik het veel met teletekstberichten die ik in de palm wil hebben. Ik kan me dus voorstellen dat iemand met zijn palm via de cradle online wil gaan.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 08 januari 2001, 21:21
fawinter
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Waarom

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel1973
Ik gebruik mijn thuis pc ook om met mijn palm op internet te komen. De reden voor mij is eigenlijk erg simpel.
Wanneer ik een site in avantgo heb staan en besteed teveel tijd om elke keer te hotsyncen dan bekijk ik hem via de pc. Dan blijft die site ook meteen in je online cache-manager staan. Hoef je dus niet te hotsyncen met avantgo en je hebt je bericht toch in je palm staan. Ik gebruik het veel met teletekstberichten die ik in de palm wil hebben. Ik kan me dus voorstellen dat iemand met zijn palm via de cradle online wil gaan.
Zover ik er iets van snap denk ik "geinig zeg". Toch eens proberen als ik wat tijd heb.

Franc
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023