Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 februari 2002, 23:49
Geert
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Outlook synchroniseren onder Window XP

Hallo,

Ik ben al weken aan het zoeken om Microsoft Outlook te synchroniseren met mijn PALM 500.

Ik heb de Helpdesk van Pumatech telefonisch om hulp gevraagd, tot hiertoe zonder resultaat.

De reden volgens hen was: ik heb geen toelating (beheertoegang) om deze bestanden te synchroniseren. Dit zie je volgens de helpdesk door met de rechtermuisknop op postvak in te klikken. Dan is het niet mogelijk om deze map te wissen of te verplaatsen. Als dit opgelost was en de synchronisatie zou nog niet werken kon ik hierover terug kontakt opnemen met de Pumatech helpdesk. Zo wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Ik dacht dat je deze bestanden nooit kon wissen of verplaatsen.

In ieder geval heb ik een nieuw account aangemaakt, deze mag alles beheren. Maar nog steeds hetzelfde probleem, ik kan niet syncroniseren, ik kan geen postvak in wissen of verplaatsen.
Bij de configuratie van HotSync staat de syncronisatie ingesteld tussen MS Outlook en de desbetreffende plekken.

Kan iemand mij hier mee verder helpen?

Ik gebruik HotSync 4.01, Intellisync 5.02, Windows XP home Edition.

Hartelijke dank bij voorbaat.
Geert
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 februari 2002, 08:39
BloW_Smoke
Guest
 
Berichten: n/a
Dat jij geen postbak kan weggooien of verplaatsen snap ik niet geheel als je administrator right hebt op je XP systeem.
Je heb de Home Edition, zover ik me kan herinneren is de secrutity in de Home Edition nagenoeg verwaarloosbaar, vandaar ook dat het Home edition is

Maar dat heb volgens mij niet te maken dat je niet kan synchroniseeren.

Wat ik me afvraag is of je de conduit wel heb geinstalleerd voor te kunnen synchroniseeren met outlook.
Voordat ik met XP pro outlook kon synchroniseeren, moest ik eerst Chapura installeren, die staat gewoon op de CD die je bij de palm geleverd krijgt, hiermee kan worden aangegeven dat je als mailagent outlook gebruikt, en welke componenten daarvan gesynchroniseerd moeten worden
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 februari 2002, 22:25
Geert
Guest
 
Berichten: n/a
Dank u wel BloW_Smoke,

Chapura is geïnstalleerd en het werkt.

Waarom dit niet automatisch is gebeurd, denk ik, is dat ik in Microsoft Outlook geen Account had aangemaakt. Dit omdat ik aan het wachten ben op een aansluiting van de KABEL en daardoor met deze nieuwe computer nog geen mail heb boeven ophalen.

Bij het aanmaken van een account heb ik de palm software opnieuw geïnstalleerd waardoor Chapura automatisch werd mee geïnstalleerd. Ik was dus nog bezig met het programma te installeren.

Het klopt dus wat je voorstelde, het is alleen op een andere manier opgelost en je hebt me op het goede spoor gezet.

Dank je
Geert
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023