Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27 januari 2005, 06:29
Sonny's schermafbeelding
Sonny Sonny is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 30 oktober 2001
Locatie: leidschendam
Berichten: 288
Copying to Handheld

Een aantal dagen geleden had ik een probleem met mijn palm. Hij deed niets meer. Op aanraden van Gazpacho een hard reset gegeven en zoals hij al voorspelde stond alles daarna gewoon weer op mijn palm. Nu is er iets vreemds aan de hand met V-hound foto's en Splashphoto. Zodra ik ga hotsyncen gaat hij alle foto's langs en krijg ik de melding "Copying 'naamfoto.jpg' to handheld". Mijn hotsync duurt nu ongeveer 15 min.!!
De foto's staan op mijn SD card en voor de hard reset ging dit allemaal goed. Iemand een idee wat er aan de hand is?
__________________
Credendo Vides
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 januari 2005, 07:27
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
SplashPhoto geeft bij mij ook wel eens problemen na een harde reset . Onder andere de indeling in categoriën is soms helemaal zoek.

Even alles verwijderen van je pda en een nieuwe selectie aanbieden vanaf de pc wil helpen. Je kan natuurlijk ook even de foto's met een kaartlezer van je kaart op de pc zetten.

Wat ik zelf nooit geprobeerd heb is om met de preferencebestanden van SplashPhoto te gaan stoeien.

Groeten, Roel.

P.S. en bij mijn overstap naar de T3 merkte ik dat niet alle plaatjes mooi scherp terugkwamen vanwege het grotere scherm, dus ook dan is het aan te raden om SplashPhoto opnieuw te laden met de originele foto's en dan laten optimaliseren voor 320*480.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 januari 2005, 14:36
Sonny's schermafbeelding
Sonny Sonny is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 30 oktober 2001
Locatie: leidschendam
Berichten: 288
Hi Roel,

Ik heb geen kaartlezer dus gisteravond alles van mijn palm verwijderd en ruim 4 uur bezig geweest om alles opnieuw via de computer te uploaden en op de palm te syncen en wat denk je............. probleem is nog hetzelfde!!
Baal hier goed van en snap er niets van. Helpdesk van Splash kan ook niet met een oplossing komen, althans dat is dezelfde als die jij al gaf. Iemand nog een idee? Ik ben nu gemiddeld een 15 tot 20 min aan het syncen iedere keer.
__________________
Credendo Vides
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 januari 2005, 20:21
Frank's schermafbeelding
Frank Frank is offline
Forumbikkel
Voornaam: Frank
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 augustus 2003
Locatie: Breda
Berichten: 383
Als je het helemaal goed wilt doen, zul je alles weer opnieuw moeten uitvoeren.
In de Palm-directorie op de computer vind je een folder met jouw hotsync-naam. In deze folder vind je een aantal folders met onder andere adress, datebook, memo etc en ook de folder "Splashfoto".
In deze folder zie je één of meer folders met een rare naam (willekeurige cijfers en letters).
Elke folder staat voor een SD-kaart. Als je vaker een harde reset hebt uitgevoerd, zul je ook meer van dit soort folders zien, waardoor Splashfoto in de war raakt en denkt dat je meerdere SD-kaarten hebt.
Het slimst is om al deze folders te verwijderen en vervolgens alle foto´s van de SD-kaart.
Nu kun je schoon van voren af aan beginnen.
Veel succes ermee.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023