Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Algemene discussies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 augustus 2011, 11:36
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
rueducommerce.fr

Hoi allemaal,

Weet niet of het tot hier doorsijpelde, maar bij rueducommerce.fr zouden zowel TP als Pre3 op 7/9 te koop gaan aan de dumping prijzen? Ik heb me er al geregistreerd, en zag dat helaas voor de Nederlanders hier enkel adressen in Frankrijk, België en Luxemburg kunnen worden ingegeven. 't Is ook ieder voor zich, want de hoeveelheden zullen schijnbaar tot 1 exemplaar per bestelling worden beperkt...

Vermits ik nog steeds niet gerust ben in het Fnac verhaal (ondanks hun publiekelijke bevestiging dat alles in orde komt) ga ik (als ik geen vergadering in m'n nek krijg gedraaid) zelf allicht nog een poging wagen... Mogelijk ook voor de Pre3, daar moet ik nog even over nadenken (ben gehecht aan m'n pre classic, en weet niet of de Pre3 in de dagelijkse praktijk zo'n verschil zou maken?).

Wim
__________________
Jaren aan een stuk Palm Vx (van dag 1), tijdje Palmloos en doelloos (door overlijden van seriële bus), dan onverhoopt Palm Pre en instant webOS-fan. En nu Touchpad 32GB.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 augustus 2011, 16:32
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik ben net overgestapt van een Pre- naar een Pre3 en dat maakt zeker verschil: sneller, groter scherm met hogere resolutie, fijner toetsenbord en ik verwacht voor deze webOS-versie veel meer software en patches. Samen met een TouchPad is het helemaal een beter toestel, ze werken gewoon goed samen.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 augustus 2011, 18:15
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
dit zou nog moeten gebeuren? Of is het al gebeurd?
wil er op tijd bij zijn...
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 augustus 2011, 08:44
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d age Bekijk bericht
dit zou nog moeten gebeuren? Of is het al gebeurd?
wil er op tijd bij zijn...
7 september is de dag van de verkoop. Geen idee of het tijdens de normale werkuren (=openingsuren van een echte winkel) of ergens in de avond/nacht zal zijn (zoals de verkoop bij Fnac). Ik volg RDC op twitter om hopelijk op tijd het juiste uur te weten te komen.

Als je van plan bent je kans te wagen, is het mss een nuttige tip (tijdswinst) om je op voorhand een account aan te maken: doen alsof je iets gaat kopen, en dan na het ingeven van je eigen gegevens het proces stopzetten en je winkelwagentje terug leegmaken.

Wim
__________________
Jaren aan een stuk Palm Vx (van dag 1), tijdje Palmloos en doelloos (door overlijden van seriële bus), dan onverhoopt Palm Pre en instant webOS-fan. En nu Touchpad 32GB.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 augustus 2011, 08:47
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV Bekijk bericht
Ik ben net overgestapt van een Pre- naar een Pre3 en dat maakt zeker verschil: sneller, groter scherm met hogere resolutie, fijner toetsenbord en ik verwacht voor deze webOS-versie veel meer software en patches. Samen met een TouchPad is het helemaal een beter toestel, ze werken gewoon goed samen.

gr, Roel
Hoe zit het eigenlijk met de bouw van de Pre3? De Pre classic behandel ik momenteel met heel veel zachtheid vermits hij al tweemaal moest worden gerepareerd na een hardware falen... Liever geen derde keer...

Wim
__________________
Jaren aan een stuk Palm Vx (van dag 1), tijdje Palmloos en doelloos (door overlijden van seriële bus), dan onverhoopt Palm Pre en instant webOS-fan. En nu Touchpad 32GB.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 29 augustus 2011, 09:41
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ishpuini Bekijk bericht
Hoe zit het eigenlijk met de bouw van de Pre3? De Pre classic behandel ik momenteel met heel veel zachtheid vermits hij al tweemaal moest worden gerepareerd na een hardware falen... Liever geen derde keer...

Wim
Voelt solide aan, maar ook mijn Pre- voelde goed aan (iets meer speling in de slider). Echt op de laatste dag begon de aan-/uitknop moeilijk te doen en leek een toets vast te zitten De Pre- moest ik vorig jaar laten repareren aan kuren die er al in zaten toen ik het toestel tweedehands in Engeland had gekocht. Ging netjes onder garantie.

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023