Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 januari 2007, 11:36
djunclesam djunclesam is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juli 2006
Berichten: 39
Talking Transport Tycoon op je Palm



Al vrij oud maar kwam het deze week pas tegen en de zoekfunctie gaf mij geen resultaat op dit forum (en ook niet in de FAQ )

Al voel ik me oud als ik het zo zeg, maar vroeger was ik toch echt heeeeel erg verslaafd aan dit spel, waar ik letterlijk hele nachten mee kon doorkomen

Voor de mensen die het niet (meer) kennen, Transport tycoon is een spel waabrij je middels trein- (later monorail en maglev), vliegtuig-, boot- en wegvervoer van goederen en passagiers een imperium moet opbouwen en geld verdienen om zo je concurrenten te overtreffen (kan in single mode, tegen de computer of via een server tegen andere echte gamers)


een screenshotje van de originele TT deluxe

Nu dus ook op je palm. Het ddurde even voordat ik het aan de praat had, nog niet echt mee gespeeld daarom maar in een nostalgisch enthousiasme kon ik het niet langer voor me houden.

*knip*

enkele palm screenshots (niet van mezelf, hij crashde als ik middels snap een afbeelding wilde maken

http://forum.brighthand.com/attachme...5&d=1166316955
http://forum.brighthand.com/attachme...6&d=1166316955
http://forum.brighthand.com/attachme...7&d=1166316955

Je moet vaak echter alleen een (shareware) progje installeren om meer heap vri te maken aangezien het minimaal 8mb vrij nodig heeft en mijn TX standaar maar 4mb toestaat...

Laatst gewijzigd door domo; 05 januari 2007 om 19:00. Reden: abandonware legaal? toch maar niet
Met citaat reageren
  #2  
Oud 05 januari 2007, 16:09
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
zou je mij de links kunnen mailen naar de files en het progje dat ik nodig heb om dit aan de praat te krijgen?
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 januari 2007, 16:37
djunclesam djunclesam is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juli 2006
Berichten: 39
als je even googled op palmttd dan kom je al een heel eind, en dan je ook wel vrij snel de gezochte files, Op het messageboard van de eerder genoemde site staan de namen van de files, maar die vind je wel samen in een zipje.

*knip*

als je ze niet kan vinden ... Weet niet hoe hier op het forum met abandonware wordt omgegaan. De files staan overigens ook gewoon op de originele cd-rom van TTD.

Het progje UDMH heb je nodig om meer heap geheugen vrij te maken. Te vinden op (beetje trage site):

PalmPowerups

Laatst gewijzigd door domo; 05 januari 2007 om 19:01. Reden: abandonware legaal? toch maar niet
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023