Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19 mei 2003, 11:22
hapro
Guest
 
Berichten: n/a
Question AvantGo trouble?

Mijn eerste Palm (TT) blijft een ontdekkingstocht vol hobbels, zo ook AvantGo. AvantGo-connect en de betaversie van AvantGo geladen en geïnstalleerd. Via Channel Navigator en AvantGo-website aantal Channels opgegeven (bijv. Volkskrant).
Nu krijg ik bij Synch onder AntvantGo connect, onder Service Connection Progress een foutmelding op m'n TT: "Error PPP timeout (0x1231)". Tegelijkertijd op mijn desktop PC "Runtime error R 6025 - pure virtual function call" met de mapverwijzing waarop hotsync.exe draait.
Ik vat het niet meer, word er depressief en ....drankzuchtig van....
Graag assistentie.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 mei 2003, 13:43
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
We hebben wat meer gegevens van je nodig. Windows versie etc.; versie van Hotsync (klik met rechter muisknop op Hotsync-icon rechtsonderin beeld en kies "About"). Heb je de laatste versie (5.2 build 83) van Avantgo hier vandaan? Heb je al geregisteerd bij AvantGo? Misschien installatie Avantgo nog een keertje proberen? Heb je de nieuwe Tungsten update al geinstalleerd?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 mei 2003, 14:07
hapro
Guest
 
Berichten: n/a
Fjodor,
Mijn desktop draait onder XP Home ed.
De HotSync versie is 4.1.0, Ik heb net de nieuwe AvantGo-versie 5.2.83 (ik had .65) geladen en geïnstalleerd. De Tungsten-update zat er al op, maar opnieuw geladen en geïnstalleerd. Alles opnieuw geïnstalleerd op de Tungsten en bij het draaien van AvantGo-connect dezelfde foutmelding.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 mei 2003, 16:15
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Je zou kunnen proberen om AvantGo Connect op de PC NIET te draaien, en de instellingen op de Palm te doen* en dan te synchroniseren (een normale Palm-synchronisatie** met de PC, niet in AvantGo). Maar ik weet niet of de fout ook optreedt bij een normale synchronisatie?

* instellen op de Palm: start AvantGo, ga naar menu, options, server preferences. Druk op de settings knop. Vul bij Server Addr "sync.avantgo.com" in en vul daaronder je username en password van AvantGo in. Vink "Refresh all content" AAN. Rest uit. Druk op "Ok". Check of bij "Update during next sync" en "Web Content" beide vinkjes aan staan.

** Palm in cradle zetten en knopje op de cradle indrukken
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 mei 2003, 17:13
hapro
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Dank voor de steun Fjodor.
In eerste instantie probeerde ik uitsluitend via HotSync AvantGo te updaten. Met jouw infomatie over de settings is dat nu gelukt, nu ook via de PC.
Dank je!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023