Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 december 2000, 11:13
Bas
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Zoals ik al eerder zei maak ik gebruik van sheets. Nu zeggen jullie steeds maak gebruik van scotch tape. Maar dat plak je alleen over het graffity-gedeelte en dan krijg je als nog krasjes op de rest van je scherm. Door bijvoorbeeld het scrollen op je scherm, het spelen van een spelletje of door gebruim te maken van Diddlebug. Dat is de reden dat ik gebruik maak van sheets.
Maar uiteraard moet iedereen dit voor zichzelf beslissen.

Groetjes,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 december 2000, 11:03
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben een grote fan van Writerights voor de bescherming, voornamelijk omdat naast de beschermende factor ze ook nog de reflectiviteit van het scherm vele malen verminderen en het een ruw oppervlak geeft waardoor er veel beter op te schrijven is...

Maar daar dok je dan ook wel voor. *shrug*
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 december 2000, 22:25
ChrisDC
Guest
 
Berichten: n/a
krassen op je scherm

Als je naar homepagina van Widget ga kijken, die verkopen folies voor je scherm. niet echt goedkoop vind ik, doch het zal wel goedkoper zijn dan een nieuw scherm.

Succes
Chris
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 december 2000, 17:33
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas
Zoals ik al eerder zei maak ik gebruik van sheets. Nu zeggen jullie steeds maak gebruik van scotch tape. Maar dat plak je alleen over het graffity-gedeelte en dan krijg je als nog krasjes op de rest van je scherm. Door bijvoorbeeld het scrollen op je scherm, het spelen van een spelletje of door gebruim te maken van Diddlebug. Dat is de reden dat ik gebruik maak van sheets.
Maar uiteraard moet iedereen dit voor zichzelf beslissen.

Groetjes,
Als je inderdaad ook veel schrijft op de rest van het scherm, kun je het beste folie gebruiken.
Gebruik je echter alleen het graffitedeel om op te schrijven en de rest van het scherm slechts om op te tappen, dan is Scotch Tape voldoende. (En stukken goedkoper)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023