Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17 september 2006, 19:37
skunk
Guest
 
Berichten: n/a
NR70V memorystick

Hallo,ik ben Jann sinds een paar dagen lid.Ik wil graag een vraag stellen over de NR70V.
In de discussie's die hierover al geweest zijn heb ik diverse verwijzingen gevonden om te kunnen werken met andere en grotere mem.stick dan de "oude" van 128 Mb.Ik heb netjes alle downloads gedaan en geinstalleerd maar kan op geen enkele manier een "nieuwe"stick gebruiken,een 16Mb werkt wel dus ik denk dat er geen technisch probleem is.Ik denk dat ik iets niet goed doe maar heb geen idee wat en hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen.

Ik ben benieuwd hoe ik dit probleem op moet lossen en kijk uit naar de geboden hulp,bij voorbaat dank daarvoor.

Graag tot "ziens" Jan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 september 2006, 20:13
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
De NR70V kan geen memory stick pro's aan. Voor zover ik weet kun je daar niet omheen werken. De grootste non-pro stick is 128MB per kaartje, maar er zijn duo-kaartjes in omloop die twee geheugenkaartjes van 128MB huisvesten. Via een schuifje kun je dan switchen tussen de twee kaartjes.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 september 2006, 21:56
skunk
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben in mijn zoektocht gekomen bij sony en die heeft een oplossing voor memorystick problemen.De stick wordt niet herkend .Het sony nummer van de oplossing is C 0668 en de titel is; sony memorystick funktion update program.
Er wordt verder niet bij verteld wat het programma doet,maar ik denk(en hoop) dat het een update voor grotere sticks is.Is u daar iets van bekend of een andere lezer natuurlijk.Ik wacht geduldig op de reactie,s. Groet Jan
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 september 2006, 22:19
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Jep. Ga naar www.clie-link.com. Neem een moment de tijd om de nostalgische waarde van deze site over de meest prachtige handhelds in de historie van de mensch in je op te nemen.

Ga dan naar compatibility >> updates >> NR70V, en klik op je update. Je kunt dan op "info" klikken voor info.

Maar zoals Bram zegt, als je een Memory Stick Pro hebt, gaat dat niet werken.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 september 2006, 11:05
skunk
Guest
 
Berichten: n/a
Ik denk dat ik een en ander verkeer begrepen heb,het leek erop dat de prostick te gebruiken was na de update,maar dat is dus niet zo.Ga ik dus op zoek naar de oude stick,ik heb de nr70v vorige week in mijn handen geduwd gekregen met de opmerking,misschien kan jij er nog wat mee,(ik ben electronicus),er zit geen licht meer in het scherm.Maar na het instellen van de daglicht functie werkt het app.prima.Ze willen hem ook niet meer terug hebben en ik vindt dit een heel mooi app. dus ik heb hem maar geadopteerd.Overigens is electronica techniek niet te vergelijken met het werken met computers etc.Vandaar mijn regelmatige dwalingen en hulp geroep.
Allemaal bedankt voor het reageren en we spreken elkaar vast wel weer op deze site.
groeten Jan

Laatst gewijzigd door skunk; 18 september 2006 om 21:11. Reden: schrijffout
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023