Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09 januari 2006, 19:25
Liena's schermafbeelding
Liena Liena is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-TG50
 
Geregistreerd: 19 juni 2005
Berichten: 32
Question Sony Clié PEG TG-50 info gevraagd!

Hoi allemaal!

Long time no see!

Ik ben een tijd afwezig geweest van dit forum.

Helaas dankzij een dure studie heb ik dus mijn lieve tungsten E2 moeten verkopen en heb ik een tijd een Pocket PC gehad.. toch bleef het kriebelen bij de palmpjes en heb ik deze ppc ook maar weer verkocht.

Nu ga ik morgen (hoogstwaarschijnlijk) mijn nieuwe palmpje halen namelijk de Sony Clié TG-50. Hij leek mij erg interessant qua specs en ook het toetsenbordje leek mij handig.

Maar nu wilde ik van jullie toch nog even wat gebruikerservaringen horen. Zou iemand mij kunnen vertellen over de batterijduur en hoe het werken met toetsenbordje is?

Alvast bedankt!

groetjes,

Liena
Met citaat reageren
  #2  
Oud 09 januari 2006, 19:27
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Via de zoekfunctie deze al gezien?

http://www.palmclub.nl/reviews/handhelds/sony/tg50/
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 09 januari 2006, 19:31
Liena's schermafbeelding
Liena Liena is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-TG50
 
Geregistreerd: 19 juni 2005
Berichten: 32
Ik had 'm inderdaad al gezien en uitgebreid doorgelezen voordat ik de keuze maakte deze over te nemen.

Ik wilde alleen graag reacties van mensen die deze ook hebben (of hebben gehad). Vind nog een aantal gebruikerservaringen erbij altijd fijn!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 09 januari 2006, 19:41
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Okee

Ik moet zeggen dat ik ook erg gecharmeerd ben van dit toestel. Voordeel is zeer strakke vormgeving, en lekker licht zo zonder case.

Nadeel is dat Sony niet zo goed als Palm de gebruiksvriendelijkheid voor mekaar heeft gekregen. Het toetsenbord typt lang niet zo fijn als die van de Treo. Verder is 11 MB bruikbare RAM een beetje krapjes.

Maar toch, al met al, volgens mij een zeer strakke, zakelijke Palm.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 09 januari 2006, 19:45
Liena's schermafbeelding
Liena Liena is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-TG50
 
Geregistreerd: 19 juni 2005
Berichten: 32
Ja, ik gebruik 'm ook echt voor mijn school en voor mijn werk.

Dus niet echt op en top media gebruiker van zo'n apparaatje. Het geheugen maakt mij dus dan ook niet zo heel veel uit.

ik zag dat het beeldscherm erg mooi was en ik vond het toetsenbordje wel handig.

Even een vraag over de treo, kun je daar nu ook mee bellen, of is dat niet zo'n apparaat? (ik wil na mijn school namelijk eentje waar je ook mee kunt bellen, echt alles in 1).
Met citaat reageren
  #6  
Oud 09 januari 2006, 19:49
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Het beelscherm heeft wel wat last van donkere schaduwgolfjes aan de onderkant, dat is wat minder, en ik denk dat ie minder mooi is dan je afgelopen E2, die heeft namelijk echt het mooiste scherm ooit. Wel dezelfde resolutie, dus waarschijnlijk valt het allemaal wel mee.

En de Treo? Ja, da's het ultieme PDA-met-een-Telefoon device waar alle andere Smartphones mee vergeleken worden - en daarbij verbleken.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #7  
Oud 09 januari 2006, 20:30
Liena's schermafbeelding
Liena Liena is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-TG50
 
Geregistreerd: 19 juni 2005
Berichten: 32
zie, dan moet ik zoiets na mijn studie hebben

bedankt voor de info!

Trouwens.. het gaat me niet zo om het scherm.. ik vond zwart/wit net te ver terug gaan, maar ik vind het belangrijker dat het een fatsoenlijk apparaat is. Ik kan namelijk totaal niet overweg met een papieren agenda! ik klieder, kras en streep, maar ik kijk er niet in. Mocht ik erin kijken heb ik nog geen overzicht.. ik ga dus weer terug naar de electronica!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023