alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels S
Bij het maken van een zoekactie krijg ik onderstaande foutmelding
POST requests from foreign hosts are not allowed. kweetnie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
#1 is gefixt
#2 welke browser? op mozilla op mac os 9.1 .maar ik zal ook zelf eens zien of ik niet te snel opgegeven heb.
|
||||
|
||||
In het gps-forum is de standaardinstelling nu dat alleen threads waarin de afgelopen dag gepost is te zien zijn, wellicht dat daar wat aan gedaan kan worden.
In andere sub-fora staat dit op een maand, maar waarom niet gewoon vanaf het begin? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Vanaf welke site maak je die zoekactie? Is dat http://www.palmclub.nl/forums/search.php?
dus inderdaad de url als hierboven |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekiemonster
In het gps-forum is de standaardinstelling nu dat alleen threads waarin de afgelopen dag gepost is te zien zijn
![]() Citaat:
waarom niet gewoon vanaf het begin?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels S
gewoon met behulp van de zoekknop bovenin het scherm
dus inderdaad de url als hierboven |
|
||||
|
||||
Na een dagje ermee gewerkt te hebben: grote hulde aan Bram en JP.
Hoewel het heel even wennen was (want waar staan nou de blindelinks te vinden buttons), werkt alles gewoon goed. Met name de menubalk bovenin vind ik erg mooi. De oude opmaak heb je toch wel gewoon weggegooid, niet dat we later die 'ouwe meuk' weer terugzien ![]()
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobB
De oude opmaak heb je toch wel gewoon weggegooid, niet dat we later die 'ouwe meuk' weer terugzien
![]() Eigenlijk ben ik niet zo blij met de doorgevoerde veranderingen. ![]() De tekst is een puntgrootte gezakt en minder leesbaar. Er is veel verloren (wit)ruimte, wat eigenlijk onPalm is. Een en ander zou kunnen verbeterd worden door: - het weglaten van de spatie tussen de berichten. - het afschaffen van de titelbalk. De titel staat toch ook nog boven het bericht in vet. - de mailopties in de bodembalk weer geven. Ik heb alvast een aantal muisscrollwieltjes besteld. Ik hoop dat met de nieuwe software versie een en ander stabieler is of wordt. Op gebied van snelheid is er m.i. een terugval. |
|
||||
|
||||
Uiteraard allereerst: hulde voor de hoeveelheid werk die jullie verzet hebben.
Citaat:
De nieuwe kleuren zijn veel te fel en in disharmonie.
Citaat:
De tekst is een puntgrootte gezakt en minder leesbaar.
Citaat:
Er is veel verloren (wit)ruimte, wat eigenlijk onPalm is.
Een en ander zou kunnen verbeterd worden door: - het weglaten van de spatie tussen de berichten. - het afschaffen van de titelbalk. De titel staat toch ook nog boven het bericht in vet. Citaat:
Ik hoop dat met de nieuwe software versie een en ander stabieler is of wordt. Op gebied van snelheid is er m.i. een terugval.
Nog een paar dingetjes: - Bij het opstarten van de forums komt er een JS error in regel 505 (pos. 2). - Ik mis in het menu buttons naar Tips/Reviews/Homepage/Top10 etc. (mag desnoods 1 butten zijn met een "escape" van de forums naar de rest van de site). - De meeste smilies in het forum geven bij mij een rood kruisje. - www.pdaclub.nl en www.palmclub.nl zijn niet meer bereikbaar (DNS error). Volgens mij is de ongeschreven regel nog steeds dat een site op zowel "site.nl" als "www.site.nl" bereikbaar moet zijn. Het heeft even geduurd voor ik er achter kwam dat ik www weg moest laten.
|
||||
|
||||
nieuwe site ziet er goed uit, maar toch een paar puntjes van kritiek:
de site is er niet sneller op geworden (erg traag)... ligt dit aan de software of aan de beschikbare bandbreedte? ik mis een hele belangrijke optie in het forum, namelijk: "nieuwe berichten sinds vorige bezoek". Ik heb geen zin om alle subforums met de hand te moeten doorzoeken maar... goed werk! Bas |
|
||||
|
||||
Bas: kijk eens naar de optie Recent, danwel de eerste optie in het Snelmenu!
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basvandesande
ik mis een hele belangrijke optie in het forum, namelijk: "nieuwe berichten sinds vorige bezoek". Ik heb geen zin om alle subforums met de hand te moeten doorzoeken maar... goed werk! Bas Ziet er allemaal een stuk moderner uit ![]() Mijn kritiekpuntjes zijn al eerder genoemd. Vooral de ruimte die per bericht wordt ingenomen vind ik te groot. Ook de snelheid maar ik neem aan dat daar nog wat aan gedaan wordt. Verder mijn complimenten |
|
||||
|
||||
Het forum (en de rest van de site) is momenteel voor iedereen onwerkbaar. Dit ligt echter *niet* aan de upgrade naar vB3, maar is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Bram en ik zijn met man en macht aan het werk om het zo spoedig mogelijk weer in orde te krijgen, maar we kunnen op dit vlak geen wonderen verrichten. Probeer a.u.b. nog even geduld met ons te hebben, want ook wij zien liever een snelle Palmclub-website. We kunnen echter op dit moment niet de oorzaak vinden van de grote vertragingen. Afsluitend: er wordt aan gewerkt.
Bram en JP |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jean-paul
Bram en ik zijn met man en macht aan het werk om het zo spoedig mogelijk weer in orde te krijgen, maar we kunnen op dit vlak geen wonderen verrichten.
![]() |
|
||||
|
||||
Over al het goede valt te zeiken
![]() |
|
||||
|
||||
Voor alle duidelijkheid: dit is zeker niet de enige skin die we in gebruik willen nemen, maar voorlopig is het wel heel even degene waar jullie het mee moeten doen. Er staat in principe een andere skin klaar die nog wat gefinetuned moet worden. In die skin is het lettertype groter en dus de witruimte wat minder storend, en zijn de graphics anders.
Geef ons even de tijd tussen een upgrade van het hele forum en het totaal inzakken van de server ok? Een mobiel forum zit er overigens ook zeer spoedig aan te komen, ook die staat bijna klaar voor live. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
- Ik mis in het menu buttons naar Tips/Reviews/Homepage/Top10 etc. (mag desnoods 1 butten zijn met een "escape" van de forums naar de rest van de site).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Nog een paar dingetjes:
- Bij het opstarten van de forums komt er een JS error in regel 505 (pos. 2). - De meeste smilies in het forum geven bij mij een rood kruisje. - www.pdaclub.nl en www.palmclub.nl zijn niet meer bereikbaar (DNS error). Volgens mij is de ongeschreven regel nog steeds dat een site op zowel "site.nl" als "www.site.nl" bereikbaar moet zijn. Het heeft even geduurd voor ik er achter kwam dat ik www weg moest laten. - jp |
|
||||
|
||||
Respect voor Bram en JP...
![]() Ze steken er de laatste dagen belachelijk veel tijd in. De schoonheidsfoutjes komen later wel focus je nu inderdaad op de belangrijke dingen!