Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28 november 2000, 15:17
monkel
Guest
 
Berichten: n/a
In navolging van mijn verwondering over de prijs van een stylus:

waarom is een cover voor een m100 zo duur? best leuk en aardig een nieuw kleurtje, maar 80 piek??

bij deze: lever je palm cover bij mij in en voor 25 piek spuit ik m wel even over

groeten

Monkel Oor

p.s. ik heb een visor, die heeft al een mooie blauwe kleur en dat wil ik zo houden
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 november 2000, 18:53
fawinter
Guest
 
Berichten: n/a
Dat jij je nog verbaasd???

Dat jij je nog verbaasd???

De standaard Palm is nog geen Palm en dus wil de Palm-bezitter allerlei leuke programma's en allemaal leuke hebbedingetjes. Dit wetend als bedrijf, wordt de prijs natuurlijk omhoog gegooid (zou ik ook doen). Of de prijs van de cover nu 40, 60 of 80 piek is, de consument koopt het toch wel. That's life!!!

Franc
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 december 2000, 23:22
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Talking

Precies, mensen die geld genoeg hebben voor een Palm, hebben ook wel wat over voor de accessoires zoals een mooie stylus (lees: "plastic schrijfstokje") en leather carrying-case (lees: "dooie koe om je palm in te stoppen"). Advies:ga ook in de PDA-business, met zulke prijzen loop je waarschijnlijk ook gauw binnen.
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 december 2000, 10:23
aptroot
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Het is inderdaad belachelijk hoe duur tasjes, pennetjes en andere extra's zijn. Toen ik mijn palm kocht en er ook een tasje bij zocht was de verkoper maar al te happy om mij een speciaal palmtasje aan te smeren. Deze moeten soms honderd gulden of meer kosten. Toen ik wat verder rond keek in de winkel viel mijn blik op een minidisc speler tasje van het merk caselogic. Dit tasje kost maar vijfentwintig gulden, is gemaakt van een stevige stof met schuimrubber en heeft een handig voorvakje voor bijvoorbeeld batterijtjes, poetsdoekje en natuurlijk een paperclip. De verkoper was dan ook zeer verbaasd dat mijn palm hier prima in kon worden bewaard.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 december 2000, 17:48
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Exclamation slaat nergens op!

Het slaat echt nergens op hoe duur alles is. Een verkoper bij de mediamarkt in Rotterdan zei dit ook al tegen mij. De palm's zelf worden steeds goedkoper. Maar de accesoires....
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 december 2000, 17:55
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Het Gilette verkoop systeem, niet? Maak het apparaatje goedkoop, maar maak de bijbehoren veeeeeels te duur
Met citaat reageren
  #7  
Oud 24 december 2000, 14:28
nick
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Er zijn wel adressen die iets goedkoper zijn, bijvoorbeeld:
http://www.informatique.nl/inhoud/prcompo/palmtop.htm
Zit in Bergschenhoek. Vooral covers zijn stuk goedkoper.
Wel eerst nagaan of ze iets op voorraad hebben. Mijn gereserveerde Palm M100 werd ook aan een andere klant meegegeven.....
Met citaat reageren
  #8  
Oud 25 december 2000, 03:16
Goes
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Re: slaat nergens op!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DjIvo
Het slaat echt nergens op hoe duur alles is. Een verkoper bij de mediamarkt in Rotterdan zei dit ook al tegen mij. De palm's zelf worden steeds goedkoper. Maar de accesoires....
Tjonge ik heb nog nooit iemand te spreken gekregen in die winkel. Zeker niet met nuttige info over Palms
Met citaat reageren
  #9  
Oud 25 december 2000, 10:36
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Ach, dat valt wel mee. Als het niet zo druk is dan kun je meestal wel een praatje met ze houden. Je moet alleen geluk hebben iemand te spreken die niet een droplul is.
Met citaat reageren
  #10  
Oud 25 december 2000, 11:05
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Talking

Het valt echt wel mee hoor. Ik was er op een zaterdag en toen was het heel druk. Eerst wel een tijdje gezocht naar iemand maar ik kon niemand vinden. Toen later met mijn moeder weer terug en toen zag ik iemand lopen. Ik vroeg of hij die vitrine los kon maken. Ik heb een beetje gepraat met hem en een beetje advies gekregen. Die kerel was zeker geen droplul. Hij had er zelf namelijk ook een.
Ik vond het wel een vriedelijke meneer en ik ga er zeker nog een keer heen.
Met citaat reageren
  #11  
Oud 26 december 2000, 15:17
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Talking

Fout nr. 1 tijdens een verkoopgesprek:
"Natuurlijk is het een goed apparaat: ik heb er zelf ook een!" 9 van de 10 keer staat de verkoper dan gewoon uit zijn nek te lullen! Maar misschien had jij die ene te pakken?
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #12  
Oud 27 december 2000, 18:59
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Talking Ja Zekes!

Ja, hij stond zeker niet uit zijn nek te lullen. Hij had er zelf een want ik heb em gezien. 't Was een palm Vx duss.....

Mzzl!!!

Ivo
Met citaat reageren
  #13  
Oud 27 december 2000, 22:31
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Smile

dan heb ik nix gezegd...
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023