Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 juli 2003, 19:34
Litje Litje is offline
Forumbikkel
Voornaam: Gerard
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Locatie: Woerden- buiten vh Harmelen
Berichten: 147
Hotsyncproblemen door Netwerk

ik heb een tungsten TT. Deze wil ik syncen op het netwerk bij ons kantoor waar we met novell groupwise werken. Dit werkte met windows 98 en intellysync redelijk. Nu hebben we XP professional. Nu werkt het niet meer. Iedere keer als de computer, een laptop, opnieuw opgestart wordt is de palm software verdwenen.Als ik deze dan opnieuw installeer kan ik met nexic software wel goed syncen. Ik ben de enige met een TT, de meeste andere collega's hebben of geen palm of een 515 of gelijkwaardig. Bij deze mensen werkt wel alles goed. De reactie van onze IT-er is dat het niet aan het netwerk ligt maar aan de palm 5.o software.
Heeft iemand hier een oplossing voor.
__________________
Het handig hulpmiddel de TX, alleen jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 juli 2003, 10:58
flupke
Guest
 
Berichten: n/a
Het probleem dat je omschrijft heeft wrs. niets met het netwerk te maken maar wel met jou pc. Ik denk dat hier het probleem gezocht moet worden. Gebruik je wel de laaste versie van Nexic (demo 30 dagen te downloaden via www.nexic.com)
Ik heb zelf goede ervaringen met de combinatie van tunsten T, Nexic en XP professional
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023