Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 september 2005, 07:19
DeRowdy
Guest
 
Berichten: n/a
Vreemd met NZ90

Ik heb nu dus mijn Clie NZ90, maar er is iets vreemds:

Elke keer als ik het cameraprogramma opstart gaat de batterijmeter naar rond de 30%, wat het moeilijk tot onmogelijk maakt om de flitser te gebruiken. Echter, wanneer ik klaar ben met de applicatie gaat de meter na een paar seconden weer terug naar het oorspronkelijke percentage. Enig idee wat dit is? en misschien is er een patch/hack voor?

Bij voorbaat dank!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 september 2005, 09:38
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Ik heb ook een NZ90 gehad en had precies hetzelfde. Iedereen heeft dit. Die camera applicatie vreet zo gigantisch veel stroom. 1 tip: zet je backlight uit in de camera applicatie, dat vermindert het effect een beetje.
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 september 2005, 17:42
DeRowdy
Guest
 
Berichten: n/a
Okee bedankt... Het is toch geen fotocamera, lol...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 februari 2006, 19:35
paolind
Guest
 
Berichten: n/a
Je moet eens proberen je pda de hele nacht lang te herladen, bij mij helpt dat. Het kan ook zijn dat je batterij versleten is (rond de 2 jaren oud), via ebay kan je een nieuwe bestellen, gewoon van de US laten komen, daar zijn ze het goedkoopste. Ik heb ze aan 17 euro transportkosten incl kunnen krijgen.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 februari 2006, 12:49
DeRowdy
Guest
 
Berichten: n/a
Nou, ik heb dus geconcludeerd dat je de flitser uit moet zetten, want die gaat hij met de camera opladen als je het programma start. En, ik laad hem elke nacht op op de cradle
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023