Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 januari 2006, 20:48
DeRowdy
Guest
 
Berichten: n/a
Even moeilijk doen![NZ90]

Ik had dus wederom een vraag:

Als ik voor mijn Clié (Lang leve de accenten! ^_^) de nodige drivers/hacks installeer zodat ik de CF slot gewoon kan gebruiken voor CF kaarten, kan ik dan ook deze:

http://www.memoryshop.nl/product/19588

-kaart gebruiken en SD kaartjes gebruiken (Die veel goedkoper zijn) en dus ook TomTom navigatiesoftware aanschaffen kant-en-klaar op SD kaartjes?

Weet iemand trouwens de beste manier om de CF slot normaal te gebruiken in de NZ90 specifiek, (dat alles werkt, de standaard software incluus...(Ik ben verliefd op CLIE VIEWER enz.... maar ik heb dan ook absoluut geen ervaring )

En dan nog 1 vraagje:

Ik heb dus eindelijk Bluetooth Networking aan de gang gekregen (en internet een end weg in de woonkamer en een paar meter erom heen, www.broodjeaap.nl is bijvoorbeeld een echte PDA aanrader als het aan mij ligt!) Maar NetFront 3.0 werkt niet echt mee met sommige sites, dan zegt hij "Cannot open another window" of "Network timeout". Wat is eigenlijk de best bruikbare live browser voor mijn zeer geliefde Clié?

Ok, nog maar 1tje :P

Kunnen jullie een opsomming geven van wat ik van de PEGA-WL100/110 verwachten kan tegenover Bluetooth? Ik weet dat het bereik in ieder geval veel groter is, maar zou ik dan (met een WiFi router/adapter voor de PC) overal in het huis kunnen internetten, en hotspots en misschien zelfs op school? (Een WiFi netwerk in het gehele gebouw ^_^) En wat kan er eigenlijk mis gaan als ik mijn Palm hierop aansluit om bijv. Wikipedia (Een van de op dit moment nauwelijks-werkende websites) te bezoeken voor gebruik in de les? (virussen...hackers misschien?)...



Ik ben de grootste PDA-n00b hier. Maar dat mag ook wel, ik ben pas 15 :P
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 januari 2006, 20:53
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
1) D'r klopt iets niet in je redenering: waarom zou je in je CF slot SD kaartjes willen stoppen? SD kaartjes zijn misschien wel goedkoper dan Memory Sticks (niet bar veel meer tegenwoordig, minder dan de kosten van je CF adapter) maar natuurlijk niet goedkoper dan CF.

2) Ik weet niet hoe goed de CF hacks werken op de Clie's, maar als elke viewer ermee overweg kan, raad ik Resco Viewer en Acidimage aan.

3) Netfront is wat mij betreft de beste browser. Je zou ook naar Xiino kunnen kijken of AvantGo.

4) Opsommingen heb ik een hekel aan, want het betekent gewoon dat jij een avondje langs websites moet surfen om je eigen + en - punten op de schrijven. Wifi is gewoon draadloos internet. Zoek daar de + en - punten maar op. Bluetooth is een manier waarop verschillende elektronische apparaten met elkaar kunnen praten.

Virussen en Hackers staan ver van de wereld van de Palm af, laat staan van een 15 jarige gebruiker.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 januari 2006, 21:00
DeRowdy
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho

Virussen en Hackers staan ver van de wereld van de Palm af, laat staan van een 15 jarige gebruiker.
Haha, ja, maar onze systeembeheerder is nogal een paranoïde persoontje, dus er is cker geen Norton Antivirus PalmOS? Lol!

Verder ging het me met de SD adapter vooral om dat je de kant-en-klare TomTom Navigator SD kaartjes zou kunnen gebruiken...?

Hah, en met die opsommingen bedoelde ik alleen of jullie enige gebruikerservaringen hebben met WiFi en misschien zelfs de WL110/100 (de review was niet lange-termijn toch?)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023