Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 mei 2004, 13:22
bjornkeizers's schermafbeelding
bjornkeizers bjornkeizers is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Waar kan ik een TH55 case kopen *In Nederland*

Hallo allemaal,

Ik wil een case voor m'n Clie TH55. Nu heb ik al wat rondgekeken op PDAshop en in verschillende winkels, maar niemand heeft een case.

Is er een *nederlandse* site / bedrijf die wel cases voor de TH55 kan leveren? Ik heb geen creditcard, en weinig zin om drie weken te wachten op een case die misschien wel, misschien niet nog ergens op het vliegveld van Hong Kong door de douane moet...

Materiaal maakt me niet veel uit, maar er *moet* een riemclip aan zitten [dus geen nylon lus of zo] en ik zit te denken aan maximaal 75 euro.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 mei 2004, 15:53
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Re: Waar kan ik een TH55 case kopen *In Nederland*

Citaat:
Op 20-05-2004, om 14:22 heeft bjornkeizers dit gezegd in bericht #1
...en weinig zin om drie weken te wachten op een case die misschien wel, misschien niet nog ergens op het vliegveld van Hong Kong door de douane moet...
Tja.. Misschien bij iemand vragen of hij of zij de creditcard ter beschikking stelt? Ik heb zelf een Covertec case besteld en binnen 10 dagen ontvangen (review volgt binnenkort), zonder geneuzel met de douane oid.

Materiaal is leer, met riemclip, en kost 45 euro... voldoet dus aan practisch al je eisen, enige is dat hij uit de USA moet komen.

Maar ik zou ook eerlijk gezegd geen nederlandse (web)winkels weten die een knappe case voor je TH55 verkopen...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 mei 2004, 16:16
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik denk inderdaad ook dat je het best van iemand een credit card kunt lenen, en de hardcase bij Brando bestellen, incl de GoGo dopjes.

Van Brando heb ik nog nooit iemand gehoord dat die problemen met de douane heeft gehad. En Brando is echt een bedrijf: heeft de klant problemen, geen probleem, sturen we een nieuwe op.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 mei 2004, 18:42
bjornkeizers's schermafbeelding
bjornkeizers bjornkeizers is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Hm. De Brando case valt zowiezo al af. Aluminium is mooi, maar zonder riemclip heb ik er niet zo veel aan. Ik had ook een Proporta case voor m'n Ipaq, maar ik moest het geheel wel in een GameBoy color hoes aan m'n broek meenemen

En ze zitten nog in Hong Kong ook!

Die covertec case - erg mooi, maar net iets... te open. Zit de TH55 er wel vast in? Ik gebruik momenteel een Krusell case voor de Ipaq, waar hij helemaal omsloten is.

Waarom oh waarom maakt er niemand een metalen flip case met een riemclip...

<edit> Vaja heeft een nieuwe case voor de TH55. Ziet er wel goed uit, maar zal waarschijnlijk wel weer ver exorbitant duur zijn.

Laatst gewijzigd door bjornkeizers; 20 mei 2004 om 18:48.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 20 mei 2004, 18:53
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Zit de TH55 er wel vast in?
Als een huis... die krijg je echt niet eruit zonder de klep open te doen, en redelijk hard te trekken.

Een volledig omsloten case zullen ze denk ik nooit gaan maken voor de TH55, simpelweg omdat je dan alle functionaliteit verliest die de TH55 heeft. Kijk maar eens hoeveel knoppen er aan de zijkant zitten...

Onder andere je aan/uit schakelaar, is toch niet geheel onbelangrijk

Maar goed, zelf weten natuurlijk, ik ben zeer te spreken over deze case

Overigens, nu je een TH55 hebt, pas je je profiel nog even aan?
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 20 mei 2004, 20:23
bjornkeizers's schermafbeelding
bjornkeizers bjornkeizers is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Dat had ik al een keer gedaan, maar ik krijg de hele tijd rare meldingen op de Clie dat ik m'n type palm op moet geven - terwijl ik m'n profiel al lang aangepast had... Nu heb ik m'n profiel vanmiddag op de PC aangepast naar Overig, en ik kan spontaan weer mobiel inloggen!

En bovendien, overig klopt ook nog. Momenteel in bezit zijn een TH55, T|E en Clie SL-10 - en dat is nog maar Palm. Dan zijn er nog de twee psions, de Nino, een PPC, zelfs nog een Osaris en een Rex Er zou eigenlijk een optie voor 'PDA Museum' moeten zijn!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023