Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 december 2006, 07:00
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
[Software] Float: betasoftware voor floating appointments

Een floating appointment is een taak of afspraak die blijft terugkomen in de agenda, net zo lang tot je aangeeft dat je de activiteit hebt afgerond. Hobbyist Software heeft een beta-applicatie beschikbaar gesteld waarmee je deze functie kunt toevoegen aan de Palm-agenda.

Float van Hobbyist Software integreert zich met de agenda-applicatie op de Palm. Je kunt vervolgens een floating appointment aanmaken door op de stip naast de afspraak te tikken en deze aan de categorie 'floating event' toe te wijzen. De huidige titel van het programma is tijdelijk; de ontwikkelaar heeft een oproep gedaan voor een betere titel. Ook vraagt de ontwikkelaar of mensen bereid zullen zijn om $9,95 voor een dergelijk programma te betalen.

Float is geschikt voor de Treo 650, 680, Tungsten T5/E2, LifeDrive, Palm T|X en Z22. Downloaden kan hier (prc-bestand).


bron
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 3215-hrxmcmg01am.jpg‎ (12,2 KB, 19x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 december 2006, 15:14
Leo's schermafbeelding
Leo Leo is offline
da Vinci
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Zetten
Berichten: 85
Float is een erg zinvolle applicatie (vind ik ). Ik zit nog wel eens te rommelen om mijn Tasks overzichtelijk te krijgen, en met Float lopen mijn taken automatisch mee in mijn agenda.
Wat ik wel mis is dat de alarm setting niet naar de volgend dag migreert. Het is dan ook een Beta. Maar wat ik nog veel meer mis, is de info en download pagina op de site van de ontwikkelaar! Hobbyist Software lijkt de verdere ontwikkeling gestaakt te hebben.
__________________
Leo
--------------
to palm or not to palm, that is the difference
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 december 2006, 15:24
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Float heet nu RollOver: Hobbyist Software Downloads for Initiate, Genius!, Mother, Phone Technician, Butler and More. Beta 0.95 is de laatste versie.

Opmerkingen over bugs e.d. kun je het beste in het developer-forum op MyTreo.Net plaatsen: Rollover 0.95 beta
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023