Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 februari 2005, 10:15
Leo's schermafbeelding
Leo Leo is offline
da Vinci
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Zetten
Berichten: 85
Angry Hard reset heeft geen effect op T5

Ik ben sinds 7 weken in het trotse (?) bezit van een T5. Helaas blijkt die maar al te vaak te crashen, ook met de vaste PIM applicaties. Sinds dit weekend heb ik de situatie dat na een fatal error geen enkele reset meer werkt. Na de harde reset komt netjes de vraag "erase all data yes/no?", maar altijd komt het Palm powered start scherm met een aan- en uitgaande zwarte lijn bovenin het scherm en daar blijft hij hangen. Alle tips van de rest-tips pagina gebruikt. Ook de tips van deze thread en deze thread gebruikt. Ook heb ik via Palm support de tip gekregen om tegelijkertijd de hotsync button, de power button en de up button in te drukken en dan de reset pin in het gaatje te duwen (ja ja, met 2 handen; deze reset heeft ook een naam en werkt alleen op de T5) maar ook dat had hetzelfde resultaat: het Palm powered start scherm met een aan- en uitgaande zwarte lijn bovenin het scherm. Zelfs de elektronische support van PalmOne blijft mij verzekeren dat een harde reset mijn problemen oplost (niet dus) en verder laten ze al twee dagen niets meer van zich horen, hoewel ze beloven altijd binnen een (1) werkdag te reageren.
Wie heeft een oplossing? Of worden de Palm producten in de loop van de tijd echt steeds slechter? Dat wordt wel mijn indruk na 7 jaar fervent Palm gebruik.
__________________
Leo
--------------
to palm or not to palm, that is the difference
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 februari 2005, 10:17
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Terug naar de winkel ermee.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 februari 2005, 10:20
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik zou in dit geval gewoon van je garantie gebruik maken en een nieuwe T5 eisen. Laat palmOne nu maar bewijzen dat de harde reset werkt. Iemand die al zoveel jaar met PalmOS werkt moet weten hoe een harde reset werkt en moet ook kunnen zien of dit niet werkt.

Wat wel van belang is: werkt de harde reset direkt niet, of gaat het tot aan de eerste synchronisatie goed en daarna fout. In dat laatste geval moet je namelijk een grote schoonmaak overwegen, want waarschijnlijk wordt er dan iets geinstalleerd dat de boel verziekt. Uit je verhaal begrijp ik dat de harde reset zelf al niet voldoende is, maar ik wil dit toch even aanstippen.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023