Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01 februari 2006, 14:17
Leo's schermafbeelding
Leo Leo is offline
da Vinci
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Zetten
Berichten: 85
Windows mobile emulator

Op het gevaar af geroyeerd te worden als lid van de Palmclub , wil ik toch eens vragen of iemand weet van een emulator om Windows mobile programma's op het Palm OS platform te draaien. Via de Palmclub zoekfunctie en op Palmgear kon ik niets vinden.

De reden is dat ik in een project op mijn werk een Windows applicatie laat ontwikkelen (mede) voor het W mobile platform. Omdat ik absoluut niet van Palm OS op Windows mobile wil overstappen, moet ik er iets op vinden om het zelf toch mobiel te kunnen gebruiken.
__________________
Leo
--------------
to palm or not to palm, that is the difference
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 februari 2006, 14:25
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Je mag gewoon lid blijven (we hebben net achter de schermen overlegd ).
Je vraag: volgens mij kun je beter op zoek gaan naar een windows mobile emulator voor op je desktop. Ze zijn er iig volgens mij niet voor Palm OS.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 februari 2006, 15:59
Frank's schermafbeelding
Frank Frank is offline
Forumbikkel
Voornaam: Frank
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 augustus 2003
Locatie: Breda
Berichten: 383
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck
volgens mij kun je beter op zoek gaan naar een windows mobile emulator voor op je desktop
Via deze link is een goed werkende emulator voor de desktop te vinden:


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PocketInfo forum
Heej luitjes,
Zelf heb ik een ppc besteld, maar ik heb hem nog niet. Momenteel knoei ik met een emulator, en deze werkt eigenlijk wel heel goed. Het is nog in een BETA fase maar het is er eentje van microsoft. Je kan ermee werken en dingen opgooien dmv actrivesync, tis net alsof je een echte PPC aan je computer hangt. Volges mij kunnen jullie er ook wat mee, om bv software te testen ofzo, khoop iig dat ik er iemand blij mee kan maken .
Wat je dus moet doen: je surft naar http://beta.microsoft.com.(met internet explorer, want voor het downloaden heb je microsoft file transfer nodig, deze werkt niet onder mozilla of andere browsers)
Je zal dan gevraagd worden om in te loggen met je passport (het adres waar je je MSN mee gebruikt, meestal een hotmail adres, maar dat kennen jullie wel ). Je logt dus in en daarna zal je gevraagd worden een 'Guest ID' in te vullen. Hier vul je je 'MSDEVICE' (zonder de ' ' en MET CAPS !!) in. Nu klik je op de 'Device Emulator Community Preview' link. Vervolgens klik je links in het menu op 'Download and Install the Emulator'. Nu nog even klikken op 'DeviceEmulator050419.msi' en je kan de emulator downloaden.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 februari 2006, 16:36
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leo
De reden is dat ik in een project op mijn werk een Windows applicatie laat ontwikkelen (mede) voor het W mobile platform. Omdat ik absoluut niet van Palm OS op Windows mobile wil overstappen, moet ik er iets op vinden om het zelf toch mobiel te kunnen gebruiken.
Als je over de source beschikt, dan is het (afhankelijk van de gebruikte taal) misschien wel te porteren naar PalmOS.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023